دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محرومیت 7 ساله بهاروند و فتاحی از سوی کمیته اخلاق

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای رئیس و مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ محرومیت شدیدی در نظر گرفت.
کد خبر : 402750
13980313000055636951257189816850_31784_PhotoT.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار فینال جام حذفی میان پرسپولیس و داماش گیلانیان که با قهرمانی سرخ‌پوشان تهران به پایان رسید با حواشی زیادی همراه بود و بلاتکلیفی برای تماشاگران و بینندگان تلویزیونی موجب شد تا مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به حواشی این مسابقه ورود کنند و خواستار برخورد قانونی با مسببان این حواشی شوند.


اعضای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از همان ابتدا به ماجرای دیدار فینال جام حذفی ورود کردند و با بررسی دقیق حوادث رخ‌داده در همان وهله اول اقدام به تعلیق سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ کردند.


حکم نهایی کمیته اخلاق نهایتاً اعلام شد که بر اساس آن حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال به پنج سال محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی و جریمه نقدی محکوم شد.


سعید فتاحی هم به دو سال محرومیت و جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به جریمه نقدی محکوم شد.


اعضای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محمدمهدی الطافی مدیرعامل و اسماعیل حاجی‌پور، مالک باشگاه داماش گیلان را به 6 ماه محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.


احکام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص فینال جام حذفی در شرایطی اعلام شده که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده این کمیته صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد و باید دید سرنوشت این مسابقه پس از اعتراض محکومین به کمیته استیناف چه نتیجه‌ای را به همراه دارد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته