دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1394 - 13:27
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران:

گوشت دام زنده به مبلغ 12 هزار و 500 تومان در مراکز شهرداری عرضه می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه دام زنده در 29 جایگاه در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: در این مراکز گوشت دام زنده به مبلغ هر کیلو 12 و هزار و 500 تومان در اختیار قرار می‌گیرد.
کد خبر : 40272

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، عبدالحسین رحیمی در حاشیه بازدید از مراکز عرضه دام زنده با اشاره به فعالیت شهرداری تهران در خصوص عرضه دام زنده به مناسبت عید سعید قربان اظهار کرد: هر ساله شهرداری تهران تمهیدات لازم را برای عرضه و فروش دام زنده بهداشتی در سطح شهر انجام می‌دهد.


وی تصریح کرد: شهرداری تهران در این ایام خدمات گسترده‌ای را به صورت مدون و برنامه‌ریزی شده در سطح شهر انجام می‌دهد و تلاش می‌کند که دام زنده بهداشتی در اختیار شهروندان قرار بگیرد.


وی همچنین به راه اندازی 29 مرکز عرضه دام زنده در عرفه و عید سعید قربان تصریح کرد: امسال نیز 29 جایگاه در سطح شهر تهران خدمات عرضه دام زنده بهداشتی را به شهروندان ارائه می‌کنند. ضمن اینکه در این مراکز ذبح دام به صورت رایگان انجام می‌شود.


مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به حضور مستمر دامپزشکان در مراکز عرضه دام زنده تاکید کرد: این افراد در مراحل مختلف و نحوه معاینات لازم را بر دام‌ها انجام می‌دهند و در واقع دام سالم در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.


وی به پلاک‌کوبی دام‌ها در مراکز شهرداری اشاره کرد و گفت: این عمل نشان دهنده سلامت دام است.


رحیمی با اشاره به وزن‌کشی دام در این مراکز گفت: قبل، و بعد از ذبح دام وزن‌کشی به صورت دیجیتالی انجام می‌شود و در صورتی بخش یا تمام لاشه دام ناسالم باشد، لاشه ضبط و در نهایت غرامت به شهروندان پرداخت می‌شود.


مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص قیمت فروش عرضه دانم در مراکز شهرداری تهران گفت: سقف قیمت در نظر گرفته شده در مراکز عرضه دام زنده 13 هزار تومان است اما طبق ابلاغ صورت گرفته گوشت دام زنده به مبلغ 12 و هزار و 500 تومان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.



انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته