دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1398 - 16:07
با صدور حکمی؛

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم منصوب شد

استاندار قم در حکمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم‌ را منصوب کرد.
کد خبر : 402670

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری قم، بهرام ‌سرمست در حکمی محمدرضا گروسی را به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم‌ منصوب کرد.


در متن حکم استاندار قم خطاب به گروسی آمده است: با عنایت و تعهد و تجارب جنابعالی به موجب اين ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی منصوب می‌شوید.


در ادامه این حکم تصریح شده است: اميد است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجه عنايت خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) و منويات مقام معظم رهبری و فرامين دولت تدبير و اميد با بهره‌گيری از فرصت‌ها و توانمندی‌ها در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم متدين و شريف فم موفق و مؤيد باشيد.


استاندار قم پیش از این بهمن‌ماه سال گذشته، گروسی را به عنوان سرپرست حوزه استاندار قم منصوب کرده بود. مدیرکل حراست استانداری سمنان، دبیر هیئت امنای بنیاد شهید، سرپرست معاونت فرهنگی و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله سوابق سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم است که پیش از وی محمدرضا هاشمی فرماندار سابق شاهرود جایگاه معاونت سیاسی امنیتی را برعهده داشت.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته