دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1398 - 14:34
با حضور مسئولان شهرستان خرم‌بید رخ داد؛

استقبال از خادمان حرم امام رضا(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی صفاشهر

مراسم استقبال از خادمان حرم امام رضا(ع) و پرچم متبرک حرم مطهر ثامن‌الحجج در مسجد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر برگزار شد.
کد خبر : 402634
IMG_0011.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از صفاشهر، صبح امروز خادمان حرم شریف امام رضا(ع) در راستای ترویج فرهنگ ناب رضوی در شهرستان خرم‌بید حضور یافتند و در مسجد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر مورد استقبال مسئولان شهرستان و جامعه استادان، کارکنان و دانشجویان واحد صفاشهر قرار گرفتند.


در این مراسم فلسفه برنامه آفتاب رضوی توسط یکی از خادمان امام رضا(ع) برای استادان و دانشجویان تبیین و تأکید شد که در همه امور و فعالیت‌های زندگی باید تلاش شود تا شیوه و سبک زندگی امام رضا(ع) سرلوحه باشد و در کنار درس دانشگاه و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، ترویج و فرهنگ رضوی و سبک زندگی ائمه اطهار می‌تواند بهترین برنامه فرهنگی برای برون‌رفت از مشکلات فعلی باشد.


در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر با خوشامدگویی به خادمان حرم شریف رضوی و مسئولان شهرستان اظهار کرد: شهدای گمنام نگین انگشتر این مجتمع دانشگاهی هستند و حضور آنان قرار و آرامش خاصی به جامعه دانشگاهی بخشیده و سرچشمه خیر و برکت برای این جامعه دانشگاهی شده‌اند.


عباس قلتاش شهدا را از شاگردان برجسته مکتب رضوی تلقی و ابراز کرد: با تکمیل مسجدی که با حمایت و مشارکت خیران شهرستان در حال انجام است، این مسجد به قطب فرهنگی، زیارتی و سیاحتی صفاشهر تبدیل خواهد شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته