دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1398 - 14:18
معاون عمرانی استاندار اردبیل:

محدودبودن منابع مانع توقف کارخانه‌های آسفالت نمی‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود و حمایت از کارخانه‌داران آسفالت، نباید محدودبودن منابع موجب توقف فعالیت این کارخانه‌ها شود.
کد خبر : 402618
dahyar_52779.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری اردبیل، مسعود امامی‌یگانه صبح امروز در جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: محدودیت‌ها و مشکلات کارخانه‌داران با پیگیری‌های کارشناسی طبق ضوابط قانونی باید برطرف شود.


وی با تأکید بر اینکه کمیته کنترل کیفیت باید نظارت کافی بر پروژه‌ها داشته باشد، افزود: کنترل کیفیت مصالح و نحوه اجرای کار به سرانجام و نتیجه کیفی منجر می‌شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود و حمایت از کارخانه‌داران آسفالت با مکانیزم تعریف‌شده نباید محدودبودن منابع موجب توقف فعالیت کارخانه‌ها شود.


امامی‌یگانه با بیان اینکه سال جاری قیر رایگان در اختیار شهرداران قرار می‌گیرد و این اقدام به شکل پایدار انجام می‌شود، تأکید کرد:  فرمانداری‌ها پروژه‌های مشکل‌دار را بررسی و نتیجه نهایی را به کمیته نظارت و شورای فنی اعلام کنند.


وی تصریح کرد: باید آموزش‌های لازم برای پیمانکاران در قالب نشست‌های تخصصی برای رفع ابهامات مالی و آشنایی بیشتر با قوانین مالی ارائه و این دوره‌ها با حضور کارشناسان ذی‌حسابی و مالی برگزار شود.


به گزارش آنا، در این جلسه برخی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مشکلات خود را مطرح کردند.


انتهای پیام/4121/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته