دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان:

ستادهای نوروزی خوزستان از اوایل اسفند فعال می‌شوند

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از فعال شدن ستادهای اسکان نوروزی این دانشگاه در ۱۹ واحد و مرکز دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 4026

دکتر علی بختیارپور با توجه به بخشنامه اخیر معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص ستاد اسکان نوروزی به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: ستادهای نوروزی استان خوزستان در ۱۹ واحد دانشگاهی و مرکز آموزشی از اوایل اسفند ماه تشکیل و فعال می‌شوند.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد خوزستان، رفاه، تکریم و آسایش مهمانان نوروزی را از مهم‌ترین فعالیتهای ستادهای اسکان نوروزی واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان خوزستان خواند و گفت: اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از ۲۶ اسفند ماه ۹۳ تا۱۵ فرودین ماه ۹۴ با ارائه معرفی نامه و یا کارت شناسایی معتبر دانشگاهی نسبت به اسکان خود اقدام کنند.


بختیارپور افزد: مسافران نوروزی همچنین می‌توانند معرفی نامه لازم را از طریق واحد دانشگاهی خود به وب سایت اداره کل منابع انسانی و سیاستهای رفاهی به نشانی hr. iau. ir ارسال تا در اسرع وقت به درخواست آنان پاسخ داده شود.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان افزود: ستادهای اسکان نوروزی به صورت شبانه روزی در واحدهای دانشگاهی مستقر و آماده ارائه خدمات به مهمانان نوروزی هستند.


وی با توجه به وجود جاذبه‌های گردشگری، زیارتی و همچنین ۱۰منطقه جنگی و انجام بیش از ۲۲ عملیات بزرگ در این استان گفت: بسته‌های فرهنگی مناسب در اختیارمسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.


بختیارپور درخصوص اماکن رفاهی و اقامتی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان نیز به آنا گفت: در کلیه واحد‌ها به استثناء مراکز آموزشی و واحدهای کوچک مهمانسرای مناسب برای پذیرایی از مهمانان نوروزی وجود دارد.


وی افزود: واحدهایی که فاقد مهانسرا و یا در حال تکمیل هستند نیز تاکید شده است که فضای کلاسی و خوابگاه با امکانات لازم از قبیل فرش، پتو، وسایل گرمایش وسرمایش و... تدارک دیده شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته