دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1394 - 10:41

ایران 88 ، هند 66 / دومین پیروزی شاگردان بائرمن درچین

تیم ملی بسکتبال ایران در روز دوم جام ملت‌های آسیا مقابل هند به پیروزی رسید.
کد خبر : 40254

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،در دومین بازی تیم ملی بسکتبال کشورمان در بیست و هشتمین دوره جام ملت‌های آسیا صبح امروز به مصاف هند رفت که این مسابقه با برتری 88 بر 66 کشورمان به پایان رسید.درک بائرمن سرمربی تیم ملی در این بازی یک تغییر نسبت به بازی مقابل ژاپن ایجاد و سعید داورپناه را جایگزین حامد آفاق کرد. ایران با ترکیب اولیه کامرانی، داورپناه، نیکخواه بهرامی، ساهاکیان و حدادی به میدان رفت.


سوت آغاز با اسلم دانک حدادی
حامد حدادی در شروع مسابقه با یک اسلم دانک، امتیازات ایران را شروع و اوشین ساهاکیان کار وی را در حمله بعدی دنبال کرد. ویشش بهترین بازیکن هند هم اولین امتیاز این تیم را وارد سبد ایران کرد.
بازیکنان هندی هم مانند سایر حریفان سعی در مهار حدادی و سایر بازیکنان اصلی ایران داشتند. از دقیقه 6 مربیان ایران از بازیکنان خواستند که به دفاع منطقه ای بپردازند و همچنین تمام بازیکنان اصلی جای خود را با بازیکنان نیمکت عوض کردند.
این تغییرات باعث فاصله گرفتن امتیازات ایران شد و کوارتر اول با 7 امتیاز محمد حسن زاده و 5 امتیاز آفاق با نتیجه 26 بر 11 به نفع ایران تمام شد.


5 دقیقه بدون امتیاز
حدادی، آفاق و نیکخواه بهرامی در شروع کوارتر دوم به زمین بازگشتند. ایران در پنج دقیقه اول این کوارتر با مشکل گلزنی روبرو شد و تیم هند با بازی خوب آمریتپال سین و آمیوت سین در این دقایق 9 امتیاز بدون جواب به دست آورد. دردسر خطاهای آمریت پال سین این بازیکن را در تیم هند از کار انداخت. سین تا اواخر نیمه اول به چهار خطا رسید و در ثانیه های آخر پنج خطایی شد تا به نیمه دوم نرسد. ایران با وجود شکست 19 بر 12 در کوارتر دوم، در مجموع نیمه اول با نتیجه 39 بر 30 برنده شد.


حدادی و حسن زاده بازیکنان دو رقمی ایران
حامد حدادی مانند نیمه اول، شروع کننده امتیازات کوارتر سوم بود. حدادی و حسن زاده اولین بازیکنان دو رقمی ایران در برگه آمار بودند. ایران در کوارتر سوم با نتیجه 24 بر 18 برنده شد.حامد حدادی و اصغر کاردوست دو سنتر ایران در شروع کوارتر پایانی روی نیمکت نشستند. هر دو تیم با ریتم آرامتری به بازی در کوارتر چهارم ادامه دادند. ایران با برتری 15 امتیازی ذر کوارتر چهارم به بازی ادامه داد و با نتیجه 88 بر 66 برنده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته