دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1398 - 13:39
امام‌جمعه موقت تهران:

اگر مشکلات با کلید باز نمی‌شود، لااقل با چكش قفل را باز كنید

امام جمعه موقت تهران با اشاره به گرانی‌های سرسام‌آور به دولت توصیه کرد: مشكلات قفل‌ شده را با كلیدتان باز كنید و اگر با كلید باز نمی‌شود لااقل با چكش قفل را باز كنید.
کد خبر : 402442

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله محمدعلی موحد‌کرمانی با اشاره به اینکه آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را در سال 1367 سرنگون کرد که بیشتر زن و کودک بودند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به پهپاد نظامی آمریکا حمله و منهدم کرد که نشان می‌دهد آمریکا به هیچ قانون انسانی پایبند نیست.


وی با بیان اینکه آمریکا دو شهر بزرگ ژاپن را در جنگ جهانی دوم بمباران هسته‌ای کرد، گفت: ترامپ می گوید برای کشته نشدن 150 ایرانی لغو کرد؛ اما در آخرین لحظه دستور حمله ناگهان جنازه سربازان آمریکایی را دیدی و از حمله به ایران بازداشته شد.


امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه ایران برای تأمین انرژی به غنی‌سازی اورانیوم ادامه می‌دهد، تصریح کرد: ایران اگر بخواهد به اسرائیل حمله کند، کافی است نیروگاه اتمی دیمونا را با موشک بزنیم؛ در این صورت با 200 بمب هسته‌ای خودش شخم زده می‌شود و بدانید که صهیونیست‌ها در خانه شیشه‌ای زندگی می‌کنند.


آیت‌الله موحدکرمانی اعلام کرد که ایران از 16 تیر هر مقدار بخواهد غنی‌سازی اورانیوم انجام می‌دهد، ادامه داد: اگر آمریکا بخواهد رنگ خلیج‌فارس را نبیند به ایران حمله کند.


وی با بیان اینکه مسئولان جواب نامه‌های مردم را بدهند، ادامه داد: مسئولان در جاهای دربسته زندگی نکنند و مردم به آنها باید دسترسی داشته باشند. مردم گرفتار هستند و دوست دارند به مسئولان بگویند و باید به داد آنها رسیده شود و باید از رهبر معظم انقلاب یاد بگیرید.


خطیب نماز جمعه تهران از مسئولان خواست درد دل مردم را بشنوند و بین خودش با مردم حجاب قرار ندهند، خاطرنشان کرد: از رئیس قوه قضائیه به دلیل برخورد با فساد تشکر می‌کنم.


وی با اشاره به اینکه مسئولان شاهد گرانی‌ها سرسام‌آور باشند و طبقه مستضعف در شرایط خوبی نیستند، گفت: دولت تدبیر و امید الحمدالله تدبیر هست و کلید هم که دارید و مشکلات قفل شده را با کلیدتن حل کنید و گرانی‌ها را کاهش دهید، اگر مشکلات با کلید باز نمی‌شود سراغ چکش بروید.


آیت‌الله موحدکرمانی با بیان اینکه مستأجران چه خاکی باید بر سرشان کنند، تأکید کرد: این مشکلات سبب کاهش ازدواج و افزایش طلاق شده است و باید برای این معضل کاری کرد.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته