دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1398 - 16:13
در حرکتی نمادین؛

دانشجوی بسیجی در اربعین امام‌جمعه کازرون ۵۲ کیلومتر دوید

دانشجوی دونده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به مناسبت اربعین امام جمعه شهید کازرون مسافت 52 کیلومتری را در گرمای 45 درجه با گام‌های بلند و استوار دوید.
کد خبر : 402367
IMG_5557.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کازرون، پیمان قرمزی دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون که همزمان با اربعین شهادت امام جمعه فقید کازرون توانسته مسافت 52 کیلومتری را بدود، ابتدا به زیارت قبور شهدای گمنام این دانشگاه رفت و با قرائت فاتحه یاد این دو شهید گمنام را گرامی داشت.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی  واحد کازرون در مراسم استقبال از این دانشجوی دونده که در جوار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی برگزار شد گفت:‌  این حرکت  نمادین نشان از علاقه و ارادتی است که به شهید خرسند بوده و معرفت و معنوتی که این شهید ایجاد کرده باعث شده تا این دانشجوی بسیجی در دمای بالای 45 درجه و شرایط نامساعد بتواند مسافت زیادی را بدود و این تحمل گرما و سختی قابل ستایش است.


جمال الدین الوانی در این مراسم با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید و تعدادی هدایا از این دانشجوی ورزشکار قدردانی کرد.


به گزارش آنا، این دونده جوان با ورود به دانشگاه با استقبال گرم مسئولان دانشگاه و دانشجویان قرار گرفت و با انجام معاینه پزشکی مجدداً به‌سوی مرقد شهید خرسند حرکت و با گام‌های بلند و استوار مسیر خود را ادامه داد.


 انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته