دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1398 - 13:55
جعفری‌نژاد:

فعالیت‌های دانش‌بنیان تداوم پیشرفت دانشگاه‌ها را بیمه می‌کند

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت:‌ واحدهای دانشگاهی باید با حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان تداوم پیشرفت خود را بیمه کنند.
کد خبر : 402338

 مسعود جعفری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اصفهان، درباره وضعیت شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: شرایط تحریم فرصت مناسبی در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار داده تا با ورود به بازار به موفقیت‌های لازم دست یابند.


وی با بیان این مطلب که دانشگاه‌ها باید به‌شدت درگیر چالش موفقیت شوند و تداوم پیشرفت واحدهای دانشگاهی در گرو فعالیت‌های دانش‌بنیان است، گفت: تبدیل دانش به ثروت و هم‌افزایی علم و ثروت توسط شرکت‌های دانش‌بنیان صورت می‌پذیرد. واحدهای دانشگاهی باید از الگوهای ابلاغی در این زمینه پیروی کرده و با حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان تداوم پیشرفت خود را بیمه کنند.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: سیاست‌های حمایتی دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت‌های دانش‌بنیان می‌تواند تضمین‌کننده رشد و حیات شرکت‌ها باشد و دانشگاه‌ها باید در رفع موانع و ریسک‌های موجود به‌صورت هوشمندانه عمل کنند.


جعفری‌نژاد با بیان اینکه دانشگاه‌های نوآور با ایجاد فضای ایده‌محور دانشجویان توانمند، مهارت‌آفرین و کارآفرین تربیت می‌کنند، افزود: سرمایه‌های فکری دانشگاه آزاد اسلامی موتور محرک شرکت‌های دانش‌بنیان است که با ایجاد یک سیستم منسجم همکاری متقابل می‌توان با استفاده از امکانات و پتانسیل‌های مشترک شاهد هم‌افزایی و ارتقاء فعالیت‌ها باشیم.


وی خاطرنشان کرد:‌ رشد و پیشرفت اقتصادی کشور بدون حضور شرکت‌های دانش‌بنیان صورت نمی‌گیرد و دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند نقش اساسی در رشد و پیشرفت اقتصادی کشور داشته باشد.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: حمایت از کسب‌وکار‌های نوپا، برگزاری استارت‌آپ، فن‌بازار، مشاوره به دانشجویان و استادان و تدوین طرح کسب‌وکار و ایجاد شبکه‌های توزیع و حمایتی موفقیت فعالیت‌ها را تأمین می‌کند.


جعفری‌نژاد از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خواست اهتمامی ویژه در حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان داشته باشند.


انتهای پیام/4121/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته