دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سردار سلامی: تمام ابزارها را برای باز کردن مسیر پیشرفت به‌کار می‌گیریم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای غلبه بر دشمن و باز کردن مسیر پیشرفت همه ابزارها را به‌کار می‌گیریم.
کد خبر : 402301

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار حسین سلامی در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین که صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)، بسیج را نماد زمینی از آیات عظیم قرآن توصیف کرد و گفت: بسیج مجمع مردان و زنانی است که پاکیزگی را دوست دارند، عرصه حضور مردان و زنانی است که شیفته جذابیت‌های ظاهری دنیا نمی‌شوند.


وی افزود: بسیج مولود انقلاب اسلامی است که با ژرف‌نگری توانست به افق‌های عظیم انقلاب اسلامی دست یابد.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج مظهر «اشداء علی‌ الکفار و رحماء بینهم» و آفتاب تابانی است که برای حمایت از مستضعفین می‌تابد، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم ارزش‌های اسلام را با بسیج اعتلا داده و محور مقاومت را تقویت کنیم. می‌خواهیم با بسیج پیشرفت کنیم و مرجع علمی عالم شویم و استکبار را شکست دهیم. این‌ها توصیف‌های واقعی بسیج و دست‌یافتنی هستند. چرا که بسیج فرمول غلبه بر دشمن است.


سلامی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران در حال ساختن یک تاریخ پرشکوه و شکستن امپراتوری پوشالی طاغوت است، گفت: ملت ایران در برابر یک سناریوی جهانی ایستاده‌اند و دشمنی را شکست می‌دهد که تلاش کرده با عملیات روانی و فشار اقتصادی و سیاسی این ملت را از پای تسلیم کند. ملت ایران در میانه این نبرد استوار ایستاده و در پرتو هدایت‌های رهبری حکیم، نیت‌های دشمن و قواعد بازی او را در هم می‌ریزد. 


وی خاطرنشان کرد: پیوند میان امت و امام، جبهه‌ شکست‌ناپذیر و تسخیرناپذیری در برابر دشمن ایجاد کرده است و امروز شکست اندیشه‌های دشمن را در عمل می‌بینید که واقعاً دیدنی است.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با عملیات روانی و ترساندن ملت ایران از جنگ خواست این مردم را تسلیم کند، افزود: امروز همین دشمن از جنگ با ایران هراس دارد. 


سلامی با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران گفت: وقتی در اثنای انواع فشارها رهبر یک ملت بزرگ این‌گونه با فرستاده کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا رفتار می‌کند، قابل تحسین و نیز با اهمیت است.


وی با بیان اینکه بسیج از هیچ‌کس نمی‌ترسد، خاطرنشان کرد: همه ابزارها را برای باز کردن مسیر پیشرفت و نیز غلبه بر دشمن به کار خواهیم گرفت؛ بنابراین در خانه‌ها ننشینید، بیرون بریزید و با مشکلات دست و پنجه نرم کنید که بسیج جوشان است.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اتمام مأموریت سردار غلامحسین غیب‌پرور در کسوت ریاست سازمان بسیج مستضعفین، گفت: در نیروهای مسلح جابه‌جایی رؤسا امری طبیعی است و البته ما داریم ایشان را متقاعد می‌کنیم تا مسئولیت جدیدی را بر عهده بگیرد.


انتهای پیام/۴۰۷۹/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته