دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1398 - 09:37

کوشنر: گام دوم معامله قرن هفته آینده رونمایی می‌شود

داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که هفته آینده از مرحله دوم طرح صلح ترامپ موسوم به معامله قرن رونمایی خواهد شد.
کد خبر : 402292
1.png

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از واشنگتن‌پست، جارد کوشنر اعلام کرد که مرحله دوم طرح صلح رئیس‌جمهور آمریکا برای منطقه موسوم به معامله قرن طی هفته آینده رونمایی خواهد شد.


مشاور و داماد ترامپ تصریح کرد که در کارگاه اقتصادی بحرین، نمای کلی و چشم‌انداز آینده اقتصادی غرب آسیا را ارائه کرده است و هفته آینده از گام‌های بعدی معامله قرن رونمایی خواهد شد.


درحالی‌که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با این طرح به‌شدت مخالفت کرده و جای آن را در جهنم دانسته بود، کوشنر مدعی شد که ترامپ به عباس علاقه‌مند و شیفته وی شده و قصد دارد در زمانی مناسب که مورد توافق دو طرف باشد در خصوص معامله قرن گفتگو کند. به گفته کوشنر، هدف ترامپ از این ملاقات، شریک کردن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این طرح صلح است.


دولت آمریکا در روزهای پنجم و ششم این ماه، ابتدا بنا داشت که کنفرانسی اقتصادی را در بحرین برای ترغیب کشورها و شرکت‌های بین‌المللی به‌منظور سرمایه‌گذاری در غزه ترتیب دهد که به دلیل استقبال سرد بسیاری از کشورها، سطح آن را به «کارگاه اقتصادی» تقلیل داد. روسیه و چین و برخی از کشورهای تأثیرگذار عربی ازجمله غائبین این کارگاه بودند.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته