دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ملک‌پور خبر داد:

اعزام بیش از هزار و 500 مددجوی چهارمحال و بختیاری به اردوهای زیارتی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت:امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده هزار و 741 نفر از مددجویان ساکن مناطق محروم استان به اردوهای زیارتی اعزام می‌شوند.
کد خبر : 402240
اعزام-1700-مددجوی-ساکن-مناطق-محروم-چهارمحال-و-بختیاری-به-اردوهای-زیارتی.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان چهارمحال و بختیاری، علی ملک‌پور با تبریک فرارسیدن دهه کرامت اظهار کرد: اردوهای زیارتی با هدف ارتقای معرفت و بینش الهی و توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی برگزار می‌شود.


وی افزود: در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال زمینه اعزام 4 هزار و ۱۴۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری به عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم فراهم می‌شود که از این مجموع هزار و ۷۴۱ نفر از مناطق محروم این استان هستند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح شوق زیارت بستری برای اعزام نیازمندانی است که تاکنون به سفرهای زیارتی مشرف نشده‌اند، تصریح کرد: سال گذشته در قالب این طرح 4 هزار و ۱۰ نفر از مددجویان این نهاد به عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم اعزام شدند.


ملک‌پور درباره برگزاری اردوهای آموزشی در راستای تقویت مهارت‌های زندگی و تفکر، تقویت بنیان‌های دینی و اعتقادی و ایجاد شورونشاط بین فرزندان مددجویان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ نفر از دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان چهارمحال و بختیاری به دوره‌های آموزشی مشهد و اصفهان اعزام شده‌اند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته