دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1398 - 10:09
خسروپناه در گفتگو با آنا خبر داد:

آغاز دوره‌های توانمندسازی استادان علوم انسانی و تعالی محتوای درسی از شهریور ماه

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دوره‌های توانمندسازی استادان دانشگاه آزاد اسلامی و تعالی محتوای درسی از ابتدای شهریور سال جاری شروع خواهد شد.
کد خبر : 402041
BS0K8357.jpg

حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره توانمندسازی متخصصان و اندیشمندان حوزه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با تشکیل معاونت علوم انسانی و هنر در راستای تعالی این گروه سندی تدوین شده و ساختار این معاونت براساس این سند مستقر شده است.


وی افزود: در بطن این سند نیز تعالی استادان علوم انسانی و هنر و تعالی محتوای درسی گروه‌های مرتبط دیده شده است و اداره کل تعالی و توانمندسازی استادان نیز در ساختار این معاونت پیش‌بینی شده است. برای تحقق اهداف کلان معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، توجه ویژه و اهتمام جدی به توامندسازی استادان ضروری است.


معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دوره‌های توانمندسازی استادان دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای شهریور سال جاری شروع خواهد شد.این دوره‌ها هم به‌صورت متمرکز در تهران و هم در استان‌ها با هماهنگی‌های انجام شده به‌شکل رشته‌محور برگزار خواهد شد.


خسروپناه خاطرنشان کرد: تعالی کتب و محتوای درسی نیز در اثنای این دوره‌ها برای تحقق سیاست‌های دانشگاه و رشد و بالندگی استادان درنظر گرفته شده است.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته