دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1398 - 09:02
کشتار کار حفتر یا سراج است؟

40 کشته در بمباران مرکز مهاجران در طرابلس

120 نفر از مهاجران در مرکز مهاجران طرابلس لیبی در بمباران کشته شدند، این در حالی است که دو طرف درگیر در جنگ یکدیگر را مقصر اعلام کردند.
کد خبر : 402018
580.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، شبکه الجزیره خبر داده که بر اثر حمله هواپیماهای ژنرال خلیفه حفتر به یک مرکز مهاجران لیببایی ده‌ها تن کشته و صدها نفر زخمی شدند.


این حمله به یک مرکز مهاجران غیرنظامی در منطقه «تاجوراء» در نزدیکی طرابلس پایتخت لیبی رخ داده است. وزارت کشور دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد که 40 نفر در این بمباران کشته و 35 نفر زخمی نیز زخمی شده‌اند. البته رویترز میزان زخمی‌ها را 80 نفر اعلام کرد.


یک مقام وزارت کشور لیبی اعلام کرده که این حمله بامداد سه‌شنبه انجام شده است. اسامه علی، سخنگوی اورژانس دولت وفاق ملی لیبی واقع در طرابلس گفته که بر اثر شدت حمله میزان کشته‌ها در حال افزایش است.


در این مرکز 120 مهاجر بنگلادشی و 610 مهاجر از ملیت‌های دیگر حضور دارند. دولت وفاق ملی لیبی با رهبری فائز السراج نیز انگشت اتهام را به سوی خلیفه حفتر نشان رفته است.


البته نیروهای خلیفه حفتر، منکر حمله به این مرکز شدند و ادعا کردند که نظامیان متحد با دولت لیبی این مرکز را گلوله باران کرده‌اند.


انتهای پیام/4106/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته