دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1398 - 20:38
تا 2 هفته آینده صورت می‌گیرد؛

خرید ۴۰ دستگاه بیل مكانیكی از هپكو در دستور كار استانداری مركزی

استاندار مرکزی گفت: قرارداد خرید ۴۰ دستگاه بیل مکانیکی و بیل بکهو از شرکت هپکو اراک در دستور کار استانداری این استان قرار دارد.
کد خبر : 402004
156442853.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری مرکزی، سیدعلی آقازاده در نشست مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان و شهرستان شازند اظهار کرد: قرارداد خرید ۴۰ دستگاه بیل مکانیکی و بیل بکهو از شرکت هپکو اراک در دستور کار استانداری این استان قرار دارد.


وی افزود: قرارداد خرید این ماشین‌آلات با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری‌های استان تا دو هفته آینده با شرکت هپکو اراک منعقد می‌شود.


استاندار مرکزی ادامه داد: خرید این ماشین‌آلات علاوه بر ایجاد آبادانی و توسعه در روستاهای استان مرکزی، افزایش درآمدزایی و اشتغال را برای شرکت هپکو اراک به همراه دارد.


آقازاده انعقاد قرارداد خرید ماشین‌آلات شرکت هپکو اراک توسط سایر دهیاری‌های کشور را از برنامه‌های اولویت‌دار استانداری برشمرد و بیان کرد: پیشنهاد خرید ماشین‌آلات شرکت هپکو توسط دهیاری در نشست معاونان عمرانی مطرح و مورد قبول معاون عمرانی وزیر کشور قرار گرفته است.


استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: خرید ماشین آلات شرکت هپکو اراک توسط استان‌های مجاور، سالانه تا یک هزار میلیارد ریال در آمد برای این شرکت به همراه دارد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

برچسب ها: استاندار مرکزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته