دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1398 - 10:04
استاد دانشگاه آزاد اسلامی:

عدم پرداختن به موضوع «شناخت» در جامعه باعث کاهش رعایت اخلاقیات شده است

استاد دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در مورد موضوع «شناخت» کمتر کار کردیم گفت: شناخت را به همه آموزش دهیم
کد خبر : 401930
57870804.jpg

حسن احدی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره علل وجود عادات بد در جامعه اظهار کرد: این موضوع باید در خانواده‌ها  مورد برسی قرار گیرد زیرا هر چقدر شناخت نوجوانان را در خصوص مسائل مختلف بالا ببریم مشکلات و مسائل روانی اجتماعی و حتی جسمانی آنان که عضو مهمی از جامعه هستند را کمتر خواهد کرد.


وی با بیان اینکه همه ما در مورد موضوع «شناخت» کمتر کار کردیم، افزود: شناخت باعث می‌شود تا مسائل به‌جای بازگشایی در جامعه در خانواده حل شود.


استاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ آنچه که در حوزه‌های آموزشی از ابتدای مدارس تا انتهای دانشگاه‌ها به آن کمتر پرداخته شد، مسئله شناخت است.


عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی درباره افزایش پرخاشگری و فحاشی در جامعه اظهار کرد: رعایت اخلاقیات در جامعه کاهش یافته است همچنین کم آموزش دادن باعث سست شدن ایمان و اعتقادات مذهبی می‌شود.


احدی با بیان اینکه باید رعایت اخلاقیات را در جامعه بالا ببریم، افزود: مسئله دروغ‌گویی در جامعه گسترش بیشتری داشته است و برای تمام این عادات بد باید شناخت را بالا برد.


وی با بیان اینکه اوقات فراغت نوجوانان کم است، افزود: همین خالی بودن اوقات فراغت باعث کشیده شدن نوجوانان به اعتیاد می‌شود. باید مراکز و تفریحات سالم برای آنها در نظر گرفت و شهرداری وظیفه‌اش ساخت اماکنی برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان است.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته