دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1398 - 15:54
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد گناباد:

38 دانشجوی رشته پرستاری مهارت‌های خود را ارزیابی می‌کنند

مدیر گروه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد گفت: در آزمون مهارت بالینی تعداد 38 دانشجوی دختر و پسر رشته پرستاری مهارت‌های خود را ارزیابی می‌کنند.
کد خبر : 401913
IMG_1925.JPG

علی سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گناباد در مورد فارغ‌التحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد اظهار کرد: آزمون مهارت بالینی یکی از بهترین روش‌های سنجش است که با هدف ارزشیابی دانشجویان پرستاری برگزار می‌شود.


وی با تأکید بر تأثیر مطلوب این آزمون بر روند آموزش و یادگیری دانشجویان گفت: در آزمون مهارت بالینی تعداد 38 دانشجوی دختر و پسر رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، مهارت‌های خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.


عضو هیئت علمی و مدیر گروه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد افزود: در هفت ایستگاه درنظر گرفته‌شده برای این آزمون، سعی شده تا شرایط استاندارد و مشابه در یک بخش بیمارستانی مهیا شود و دانشجویان برنامه مهارتی عملی را انجام خواهند داد.


سلطانی افزود: دانشجویانی که در این آزمون نمره قبولی را کسب و صلاحیت بالینی را دریافت کنند، اجازه ورود به محیط بالینی در بیمارستان و انجام کارهای بالینی بر روی بیماران را خواهند داشت.


مدیرگروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور ناظر از معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، اعضای هیئت علمی گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد به همراه تنی چند از استادان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان به عنوان ممتحن ایستگاه‌ها در برگزاری این آزمون مشارکت داشته و یاری‌رسان هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد که در محل برگزاری آزمون در دانشکده پرستاری و مامایی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد حضور پیدا کرده بود، در حاشیه بازدید خود گفت: آنچه که پرستاران انجام می‌دهند، عطاکردن عطر امید و حیات به بیماران است.


مجتبی حسن‌زاده افزود: دانشجویان با علم و آگاهی از مشکلات و سختی‌های پرستاری به این رشته ورود پیدا کرده‌اند و این نشان از حس انسان‌دوستی آنهاست. 


وی اظهار کرد: همیشه از وظایف پرستاران و آنچه در مقابل بیماران باید انجام دهند، سخن گفته می‌شود؛ اما جامعه هم وظایف و مسئولیت‌هایی در قبال این قشر زحمتکش دارد که کمترین آن  قدرشناسی از خدمات آنان است.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

برچسب ها: رشته پرستاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته