دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1394 - 14:18

هفتمین جشنواره نماز و نیایش در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر برگزار شد

هفتمین جشنواره نماز و نیایش به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر با حضور دانشجویان، استادان و کارکنان برگزار شد.
کد خبر : 40187

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در آیین افتتاح جشنواره اظهار کرد: توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی مایه افتخار دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون در عرصه‌های مختلف فرهنگی اعم از قرآنی، اجتماعی و اسلامی به دستاوردهای خوبی نائل آمده است که چراغ راهی برای آیندگان خواهد بود.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد خمینی‌شهر و دبیر جشنواره نیز گفت: جشنواره در بخش‌های مقاله‌نویسی، نقاشی، اذان و اقامه، داستان‌نویسی، فیلم کوتاه و عکس، وبلاگ نویسی، شعر و متن ادبی، مناجات خوانی، قرائت حمد و سوره و اذکار نماز و همچنین جشن تکلیف دختران و پسران مکلف برگزار شده که با استقبال گسترده جامعه دانشگاهی روبه‌رو شده است .


حجت‌الاسلام محمد موسوی حضور پررنگ خردسالان با رنگ‌آمیزی نقاشی با موضوع نماز و برگزاری آزمون شفاهی اذان و اقامه و مناجات‌خوانی را گام‌های اثربخش و عمق بخشی به ایمان دینی و اخلاقی خانواده دانشگاهیان برشمرد و افزود: این جشنواره با حمایت مسئولان فرهنگی هر ساله در بالاترین سطح برگزار می‌شود که امسال هفتمین دوره آن با شکوه وصف ناپذیر برگزار شده است .


در پایان با حضور مسئولان اجرایی، رؤسای ادارات و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی از نفرات برتر مسابقات با اهدا لوح سپاس و تندیس یادبود قدردانی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته