دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دشتی:

گل زدم اما از خودم راضی نیستم

مهاجم تازه‌وارد استقلال تهران گفت: از عملکرد خودم خیلی راضی نیستم زیرا هنوز هماهنگ نیستم؛ البته همه بازیکنان تیم فشار زیادی را در مقطع بدنسازی تحمل می‌کنند.
کد خبر : 401704
699706_364.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه استقلال، علی دشتی از جمله خریدهای جدید استقلال است که به تازگی و در لیگ نوزدهم پیراهن تیم را بر تن خواهد کرد. دشتی درباره تجربه حضور در استقلال گفت: استقلال متفاوت‌تر از تجربه‌های قبلی من است و کسی که استقلال را انتخاب می‌کند باید همه چیز از جمله هواداران پر شمار و انتظارات آن‌ها را در نظر بگیرد. برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل کنم و به خوبی می‌دانم که پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده‌ام.


او در ادامه درباره تجربه کار با استراماچونی تصریح کرد: ایشان مربی بسیار خوب و سطح بالایی هستند و مربی بدنسازی بسیار خوبی داریم. بازیکنان فهمیدند که کادرفنی خوبی داریم و با ایشان مطمئناً اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم. او در تمرینات بسیار خوش اخلاق است و اعضای کادرفنی نیز با بازیکنان رابطه خوبی را ایجاد کردند. فعلاً تمرکز کار تیم روی مسائل بدنی و آمادگی بدنی است و امیدوارم روند خوبمان در تمرینات را ادامه دهیم. 


دشتی درباره گل‌زنی در دیدار دوستانه روز گذشته عنوان کرد: بازی دوستانه در فصل بدنسازی واقعاً سخت است زیرا بدن‌ها آماده نیست. از عملکرد خودم خیلی راضی نیستم زیرا هنوز هماهنگ نیستم و البته همه تیم فشار بدنی زیادی را تحمل می‌کنند. امیدوارم بتوانم در لیگ برتر و مسابقات اصلی خیلی زود گل‌زنی کنم. می‌دانم که در استقلال بازیکنان خوبی حضور دارند و حضور بازیکنان خوب در یک پست می‌تواند به پیشرفت بسیار کمک کند.


او در پایان عنوان کرد: همه تیم و اعضای کادرفنی تلاش می‌کنند تا فصل خوبی را برای باشگاه و هواداران رقم بزنیم و نتایجی کسب کنیم که باعث خوشحالی آن‌ها شود.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته