دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پر هزینه‌ترین تیم‌های اروپا در فصل نقل و انتقالات+عکس

رئال مادرید یک بار دیگر به دنبال ساختن تیم رویایی و کهکشانی خود است و تا این جای فصل نقل و انتقالات در فوتبال اروپا، بیش از هر تیم دیگری هزینه کرده است.
کد خبر : 401700
eden-hazard-luka-jovic-real-madrid_1vn31ocpsljue1m9s2ixkyqfl2.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا رئال مادرید با آغاز رسمی فصل نقل و انتقالات در فوتبال اروپا بیش از هر تیم دیگری  برای بازیکنان جدید خود هزینه کرده است.  


کهکشانی‌ها برای خرید ادن هازارد، لوکا یووچ، رودریگو و فرلاند مندی  303 میلیون یورو هزینه کرده‌اند و بعد از آن‌ها، تیم فوتبال دورتموند بر خلاف فصول گذشته که بیشتر از فروش بازیکنان خود درآمد جذب می‌کرد؛ این فصل با هزینه 127.5 میلیون یورویی در رتبه دوم پر هزینه‌ترین باشگاه‌های اروپا قرار گرفته است؛ دورتموندی‌ها با برگرداندن مت هوملس از بایرن مونیخ و همین‌طور خرید تورگن هازارد به دنبال ربودن قهرمانی از باواریایی‌ها در فصل آینده بوندس‌لیگا هستند.  


بایرن مونیخ  نیز لوکاس هرناندز مدافع سابق اتلتیکو مادرید را به خدمت گرفته است و تا این جای فصل 118 میلیون یورو خرج کرده است.


البته باید در نظر داشت که پنجره نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا از روز گذشته به صورت رسمی باز شده است و هنوز باشگاه‌ها توافقات نهایی خود با بازیکنان مدنظر را به‌صورت رسمی اعلام نکرده‌اند. 


بدون‌شک تیم‌هایی نظیر اتلتیکومادرید، منچسترسیتی، پاریسن‌ژرمن و یوونتوس نیز در نقل و انتقالات، فعالیت زیادی خواهند داشت.


در تصویر زیر هزینه‌های 5 باشگاه پر فعالیت اروپا در فصل نقل و انتقالات 2019/20 را مشاهده می‌کنید:  


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته