دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1394 - 12:44
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

آمادگی پلیس راهور به منظورپوشش ترافیکی مراسم دعای عرفه/ترافیک پرحجم در مبادی خروجی تهران

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی پلیس به منظور پوشش ترافیکی دعای عرفه خبر داد و گفت: بار ترافیکی در مبادی خروجی تهران پرحجم گزارش شده است.
کد خبر : 40170

سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره تمهیدات در نظر گرفته‌شده پلیس راهور به منظور برپایی هر چه باشکوه‌تر دعای عرفه اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ جهت برگزاری باشکوه دعای عرفه پیش‌بینی‌های لازم را در نظر گرفته و با مناطق مختلف هماهنگی‌های لازم شده است.


وی به استقرار ماموران پلیس راهور در اطراف مساجد، حسینیه‌ها و اماکن زیارتی از ابتدا تا انتهای مراسم اشاره کرد و افزود: مأموران ما تمامی مناطق تهران به خصوص مناطق مرکزی و منطقه 12 تهران را پوشش خواهند داد چرا که پیش‌بینی می‌شود در منطقه 12 تهران تردد بیشتر شهروندان را شاهد باشیم.


جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به حضور 100 درصدی ماموران پلیس راهور تهران بزرگ و استفاده از تمام توان نیروهای صف و ستادی پلیس راهور اشاره و تصریح کرد: پلیس راهور با هر گونه تخلف و توقف غیرمجاز و دوبله برخورد خواهد کرد.


سرهنگ عابدی ادامه داد: هم‌اکنون شاهد ترافیک بار خروجی مدارس هستیم. همین‌طور به دلیل تعطیلات پیش رو بار خروجی از مبادی تهران پرحجم گزارش شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته