دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1394 - 14:55
اخبار کوتاه از واحدهای جویبار، گلستان، دورود، فیروزکوه، اهرم و سما اهواز

از تیراندازی مدیران حراست گلستان تا برپایی نمایشگاه عکس در اهرم

نخستین جلسه هم‌اندیشی کارکنان و رئیس واحد جویبار با حضور اعضای هیأت رئیسه در سال تحصیلی 95-94 در فضایی صمیمی در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد
کد خبر : 40156

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ رئیس واحد جویبار با عرض تبریک هفته دفاع مقدس، رشادت‌ها و دلیری‌های شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی را برشمرد و اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهداست .


دکتر غلامرضا جانباز قبادی همچنین فرا رسیدن روز عرفه و عید سر سپردگی و بندگی را تبریک گفت و گزارشی از وضعیت واحد و افزایش رشته‌ها و طرح‌های پژوهشی دانش‌بنیان به کارکنان ارائه داد.


وی عنوان کرد: از کارکنان واحد می‌خواهم با تلاش بیشتر و طمأنینه به امور رسیدگی کنند و در برخورد با دانشجویان و ارباب رجوع سعی کنند کمال احترام را داشته باشند.


رئیس واحد جویبار ادامه داد: با توجه به مشکلات و هزینه‌های واحد امیدوارم بتوانیم با همدلی و کوشش تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و از فرصت‌ها خوب بهره ببریم تا پیشرفت و توسعه برای واحد جویبار را به ارمغان آوریم.


در این جلسه اعضای هیأت رئیسه و کارکنان به بیان مسائل مربوط به حوزه کاری خود پرداختند و در این باره تبادل نظر کردند.


رونمایی از نماهنگ «رایحه خوش در سما»


دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان گفت: نماهنگ حضور دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سما اهواز با عنوان «رایحه خوش در سما» رونمایی شد.


معاون سما واحد اهواز اظهار کرد: نماهنگ «رایحه خوش در سما» کاری است از سوی روابط عمومی سما واحد اهواز که پس از بازدید حجت‌الاسلام عبدالباری جوانمردزاده رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از قسمت‌های مختلف مجتمع سما واحد اهواز و همزمان با برگزاری شورای فرهنگی آموزشکده سما اهواز از این نماهنگ با حضور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سما اهواز رونمایی شد.


فریبرز فروتن معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما افزود: این نماهنگ در برگیرنده تصاویر و فیلم‌هایی از حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در مراسم مختلف سما واحد اهواز از جمله: نشست صمیمانه معاونان و مدیران آموزشکده، جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید، برگزاری جلسات شورای فرهنگی آموزشکده، برگزاری نشست اعضای هیات علمی سما اهواز با موضوع «نقش استادان در توسعه فعالیت‌های فرهنگی»، شرکت اعضای هیات علمی در طرح ضیافت اندیشه استادان و برگزاری مراسم تجلیل و قدردانی از کارکنان نمونه، مدیران نمونه، تلاشگران و فرزندان ممتاز کارکنان سما اهواز است.


برگزاری مسابقات تیراندازی حراست‌های استان گلستان


رئیس اداره تربیت دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با حضور مدیران و کارکنان حراست های ادرات استان گلستان در سالن تیراندازی واحد گرگان برگزار شد.


محبوبه خوشدل افزود: این مسابقات با حضور ۷۰ نفر از مدیران و کارکنان حراست‌های استان گلستان با نظارت هیات تیراندازی استان گلستان در رشته تفنگ بادی در سالن تیراندازی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار و در پایان نیز هدایایی به رسم یادبود به نفرات برتر تقدیم شد.


سالن تیراندازی دانشگاه آزاد اسلامی با بهره برداری از 10 قبضه تفنگ و تپانچه مدرن از 11 خط آتش بهره می‌برد.


قدردانی از فرزندان کارکنان و اعضای هیأت علمی واحد دورود


به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارکنان و اعضای هیأت علمی واحد با موضوع نماز برگزار شد.


در این دوره از مسابقات که با حضور پر شور و نشاط فرزندان کارکنان و اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی برگزار شد ، 32 اثر به دفتر فرهنگ اسلامی ارسال گردید که طی مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه و خانواده های کارکنان از همه شرکت کنندگان تقدیر شد.


در این مراسم که در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی واحد دورود برگزار شد با برگزاری برنامه‌های آموزشی با موضوع نماز، به شرکت‌کنندگان مسابقه نقاشی فرزندان کارکنان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.


همچنین هدایایی به مناسبت جشن تکلیف به پنج نفر از فرزندان کارکنان و اعضای هیات علمی تقدیم شد.


نمایشگاه عکس «قطعه‌ای از بهشت» به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد


نخستین نمایشگاه عکس دفاع مقدس با نام «قطعه‌ایی از بهشت» از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم و با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) تنگستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، انجمن سینمای جوانان تنگستان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در شهر اهرم افتتاح شد.


این نمایشگاه متشکل از عکس‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم است که مناطق هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور و مراسم تشیع شهدای گمنام در شهرستان تنگستان و استقبال مردم همیشه در صحنه از این شهدای گرانقدر و اردوی راهیان دانشجویی را به تصویر کشیده است.


در این نمایشگاه علاوه بر نمایش و بازدید عکس‌ها، امکان فروش آثار نیز برای هنر دوستان و فرهیختگان فراهم شده است که تمامی هزینه‌های کسب شده ناشی از فروش عکس‌های نمایشگاه به مجریان برگزاری مراسم جشن شکوفه‌ها تقدیم خواهد شد تا در امر تحصیل کودکان بی بضاعت و به نفع آنان اهدا شود .


حضور امام جماعت و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم در مراسم رژه هفته دفاع مقدس


امام جماعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم و تعدادی از دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی، در رژه هماهنگ نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان، حضور یافتند.


حجت الاسلام علویان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان فشانی‌های بزرگانی است که برخی از آن عزیزان به درجه رفیع شهادت و برخی نیز جانباز شدند که امروز تمامی پیشرفت‌های حاصله در این نظام مقدس اسلامی مرهون جان‌فشانی‌های آن برزگواران است.


امام جماعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم افزود: از همین روست که حضور پر شور و شعور در تمامی مراسم هفته دفاع مقدس بر همگان لازم و ضروری است تا اینگونه این پیام را به دشمنان این نظام مقدس اسلامی مخابره کنیم که تا همیشه رهرو آرمان‌های والای امام راحل (ره)، شهدای عزیز و مقام معظم رهبری هستیم و تا ابد از دستاوردهای عظیم هشت سال دفاع مقدس، پاسداری خواهیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته