دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرعامل بیمه ایران: پیگیر وصول مطالباتمان خواهیم بود/ با بیمه‌های خصوصی رقابت نداریم

مدیرعامل بیمه ایران گفت: افزایش ضریب نفوذ بیمه و ترویج فرهنگ بیمه‌ای در کشور از جمله مهم‌ترین اولویت ما در شرکت سهامی بیمه ایران است.
کد خبر : 40155

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از بیمه ایران، سید عباس حسینی با اشاره به سابقه ۸۰ ساله بیمه ایران افزود: این شرکت سرمایه انسانی ارزشمند و شبکه فروش گسترده‌ای دارد و به طور حتم از این توانایی عظیم درافزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور به نحوه مطلوب استفاده خواهیم کرد.


وی بیمه ایران را پدر معنوی صنعت بیمه کشور خواند و تصریح کرد: این شرکت نقش و جایگاه منحصر بفردی در صنعت بیمه کشور دارد و به عنوان حامی اقتصاد کشور به ویژه در زمان‌های بحرانی چون جنگ و تحریم‌ها نقش تاثیر گذاری داشته است.


رییس هیات مدیره بیمه ایران ادامه داد: رشد متوازن ارکان مالی و سرمایه گذاری‌های کشور شامل بازارهای سرمایه، پولی، بیمه و بانک را مورد توجه و پیگیری ویژه قرارخواهیم داد.


حسینی تاکید کرد: از سوی دیگر خواستار رشد و تعمیق صنعت و بازار بیمه کشور متناسب با افزایش ظرفیت‌های اقتصادی و بنیان‌های صنعتی و بهبود فضای کسب و کار کشوربوده وآن را دنبال خواهیم کرد.


وی درباره فعالیت‌های برون مرزی شرکت متبوعش در دوره جدید نیز اضافه کرد: درنظر داریم با ایجاد آمادگی‌های لازم، حضوری فعال و کار آمد در منطقه و درصحنه‌های بین المللی داشته باشیم و همکاری‌ها و مشارکت‌های خود را با معتبر‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای جهان در دوران پسا تحریم قراردهیم.


حسینی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور و سرمایه‌ای یکی از مهم‌ترین ارکان درآمدزایی شرکت‌های بیمه‌ای است، ادامه داد: برهمین اساس تقویت حوزه سرمایه گذاری‌ها و حضور موثر در بازارهای مالی کشور در چارچوب قوانین و مقرارت، مصوبات شورای عالی بیمه و بیمه مرکزی را به طور ویژه در دستور کار خواهیم داشت.


به گفته وی، بیمه ایران به هیچ وجه با بیمه‌های خصوصی رقابت ندارد بلکه به عنوان راهبر صنعت بیمه، حامی آن‌ها است. به طور حتم سطح همکاری‌ها و ایجاد ظرفیت‌های لازم برای مشارکت استراتژیک با سایر شرکت‌های بیمه‌ای فعال کشور در دوره جدید افزایش خواهد یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب