دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1394 - 11:55

دبیر کانون اندیشه‌های امام خمینی(ره) واحد ایلام: رویکرد فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری است

دبیر کانون دانشجویی اندیشه امام خمینی (ره) واحد ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، یکی از تاثیرگذارترین مجموعه‌های علمی کشور است که در عرصه فرهنگی نیز پیشتاز بوده و منشأ تحولات مثبتی در جامعه است.
کد خبر : 40153

امیررضا غلامی در گفت‌وگو با آنا، دانشگاه آزاد اسلامی را از افتخارات نظام اسلامی عنوان کرد و اجرای طرح‌های ماندگار فرهنگی، برگزاری جشنواره علمی و فرهنگی و ورزشی، حمایت از کانون‌های فرهنگی و اجتماعی و نشریات دانشجویی را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در دوره جدید مدیریت این دانشگاه دانست.


وی، مدیریت دوساله دکتر میرزاده را تحول‌آفرین دانست و اظهار کرد: با مدیریت هوشمندانه وی و دکتر طه هاشمی، تحولات خوبی در راستای حمایت از کانون های فرهنگی و اجتماعی شکل گرفته و نویدبخش شور و نشاط در دانشگاه است که امروز این شور را در میان دانشجویان می‌توان دید.


دبیر کانون دانشجویی اندیشه‌های امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی را امیدآفرین دانست و ابراز امیدواری کرد در سایه مدیریت دکتر میرزاده، مطالبات مقام معظم رهبری از جنبش دانشجویی تحقق یابد.


وی گفت: یکی از برنامه‌های شاخص و ماندگار کانون اندیشه‌های امام خمینی (ره) واحد ایلام، برگزاری همایش ملی «دانشگاه اسلامی از منظر امام و رهبری» در آذر 94 است که با همکاری بیش از 28 دستگاه اجرایی و علمی استان ایلام برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب