دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1398 - 17:11
قائم‌ مقام کمیته امداد کرمان خبر داد:

برگزاری طرح «آموزشی و تربیتی وارثین» با حضور 300 دانش‌آموز مددجو

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی استان کرمان از اجرای طرح «آموزشی و تربیتی وارثین» با حضور 300 نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد خبر داد.
کد خبر : 401483
طرح-آموزشی-و-تربیتی-وارثین-توسط-کمیته-امداد-کرمان-در-حال-برگزاری-است.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان کرمان، سهراب روستایی در مراسم افتتاح طرح وارثین اظهار کرد:  مهم‌ترین اهداف این طرح ایجاد نظام اعتقادی، اخلاقی، فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی و انقلابی، ایجاد روحیه امید، نشاط و بالندگی در دانش‌آموزان، تقویت بصیرت‌افزایی ولایت مدارانه و تقویت مهارت‌های ذهنی و رفتاری متناسب باسن جوانان است.


وی اضافه کرد: این طرح با حضور 300 دانش‌آموز شرکت‌کننده از استان‌های هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در کرمان در حال برگزاری است.


قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی استان کرمان، تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهشی، تقویت مهارت‌های ذهنی و فناوری متناسب سن دانش‌آموزی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و توضیح داد: این طرح برای نخستین‌بار در کرمان در حال اجرا است.


روستایی با بیان اینکه طرح «آموزشی و تربیتی وارثین» از روز گذشته در اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید باهنر ماهان آغاز شده است، مطرح کرد: این طرح در دو دوره هشت‌روزه با حضور 150 دانش‌آموز دختر و 150 دانش‌آموز پسر زیرپوشش از پنج استان کشور در کرمان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

برچسب ها: بصیرت‌افزایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته