دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1398 - 10:43
عضو شورای شهر تهران:

ثبت‌نام انتخابات شورایاری‌ها 10 روز تمدید شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران درخواست کرد که ثبت‌نام انتخابات شورایاری‌ها یک هفته تا ۱۰ روز تمدید شود.
کد خبر : 401323

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا محمد سالاری در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری نسبت به اطلاع‌رسانی فرایند ثبت‌نام انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: چهار دوره فعالیت شورایاری‌ها در تهران انجام شده و اکنون در آستانه انتخابات در دوره پنجم هستیم و امیدواریم با توجه به پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در ستاد هماهنگی شورایاری‌ها این انتخابات با مشارکت حداکثری برگزار شود.


وی افزود: نگرانی و دغدغه ما در خصوص انتخابات شورایاری‌ها به این دلیل است که با ورود نهادهای نظارتی و اشکالات وارد شده به نحوه برگزاری و رفع آن، فرصت اطلاع‌رسانی به شهروندان و معتمدین برای انتخابات از دست رفته است.


عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اطلاع‌رسانی در ارتباط با انتخابات شورایاری‌ها کم بوده است، افزود: فردا زمان ثبت‌نام شورایاری‌ها به اتمام می‌رسد و این در حالی است که بسیاری از شهروندان در شهرها و محلات اطلاعات اطلاع دقیقی از این موضوع پیدا نکرده‌اند.


سالاری تصریح کرد: از مدیریت شهری تقاضا دارم تا با توجه به اینکه نهاد شورایاری‌ها به‌ عنوان بزرگترین نهاد مدنی جمهوری اسلامی ایران است و سال‌ها تلاش نظری و عملی برای آن در چهار دوره قبل انجام شده است، ثبت‌نام شورایاری‌ها را یک هفته تا ۱۰ روز تمدید کنند.


انتهای پیام/۴۱۰۵/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته