دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشمندان در اولین قسمت «چرخ»

فصل ششم برنامه‌ «چرخ» با گفتگویی درباره دانشمندان آغاز خواهد شد.
کد خبر : 401318
34e.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه 4 سیما، اولین قسمت از فصل ششم برنامه تلویزیونی «چرخ» ساعت 19 امروز روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود.


فصل تازه برنامه‌ «چرخ» با گفتگویی درباره دانشمندان آغاز خواهد شد. حسین فروتن به‌عنوان مجری کارشناس میز علم «چرخ» با کیوان الستی عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفتگو خواهد کرد. الستی قرار است در این گفتگو به یک سؤال اصلی پاسخ بدهد؛ «چرا و تا چه حد باید به دانشمندان اعتماد کرد؟». 


در بخش دیگری از برنامه، محمود حاج‌زمان مهم‌ترین خبرهای روز دنیای علم و فناوری را بررسی خواهد کرد. آشنایی با جزییات کار یک طراح بازی رایانه‌ای و مراحل مختلف ساخت بازی از دیگر بخش‌های اولین قسمت «چرخ» در فصل تابستان خواهد بود.


مجله تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده بررسی و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان، مسائل روزمره زندگی را واکاوی می‌کند. 


«چرخ» در تابستان امسال در سه روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت 19 به‌صورت زنده از شبکه 4 سیما پخش می‌شود. حافظ آهی اجرای برنامه را به عهده دارد و الهه بهبودی تهیه‌کننده و محمد جباری سردبیر برنامه «چرخ» هستند.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته