دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1398 - 15:30

مرثیه‌ای بر حال زار تنیس ایران

تنیس ایران به دسته چهارم رقابت‌های دیویس کاپ سقوط کرد تا نشان دهد که شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کند.
کد خبر : 401250
TTT.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تنیس گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی تنیس ایران در دسته سوم رقابت‌های دیویس کاپ برابر تیم‌های سوریه، مالزی، قطر و سنگاپور شکست خورد تا به دسته چهارم این مسابقات سقوط کند.


تنیس ایران زمانی یکی از تیم‌های خوب قاره آسیا بود و این امید را داشت تا رقابت‌های جهانی شرکت کند اما افت این ورزش مفرح و زیبا کاملاً محسوس است. توجه لازم به تنیس نمی‌شود و حضور در دسته چهارم دیویس کاپ بسیار ناراحت‌کننده و تأسف‌بار است.


مدیران فدراسیون تنیس در زمان تصدی پست مدیریت حاضر شدند تا با تمام کاستی‌ها و کمبودها کار کنند و برای رشد این ورزش گام‌هایی که باید را برنداشتند. در شرایطی که ورزش تنیس به دلیل حرکات کاملی که در آن وجود دارد این قابلیت را داراست که یکی از پنج ورزش پرطرفدار ایران باشد اما این توان عظیم و ظرفیت عالی از تنیس گرفته‌شده است تا شاهد افت محسوس آن در سطح آسیا باشیم.


شاهین خالدان آخرین ستاره باقیمانده از نسل سال‌های نه‌چندان دور تنیس ایران است و جای خالی امثال انوشا شاهقلی و اشکان شکوفی که از تیم ملی خداحافظی کرده‌اند دیده می‌شود.


حسام یزدی، مهدی و کیارش سوری که به همراه خالدان به مربیگری سعید احمدوند در دسته سوم مسابقات دیویس کاپ شرکت کرده بود در میان هشت تیم در رده نازل هشتم قرار گرفت تا سال آینده در دسته چهارم حضور داشته باشد و اگر کسی به داد تنیس نرسد به‌زودی این ورزش در ایران پژمرده می‌شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته