دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1394 - 10:51
در پیامی منتشر شد

7 توصیه‌ پلیس به دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید

نیروی انتظامی با صدور پیامی فرارسیدن ماه مهر توصیه‌هایی را خطاب به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان اعلام کرد.
کد خبر : 40115

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام نیروی انتظامی به این شرح است:


«ماه مهر، طلوع دوباره صبح دانش بر مشتاقان عرصه علم و سر آغاز فصل تلاش، ممارست و معرفت است و با آغاز سال تحصیلی جدید، فصلی نو در دیباچه علم و هنر این سرزمین اسلامی ورق خواهد خورد.


امروز آموزش و پرورش خط مقدم و سنگر مبارزه با جنگ نرم و خنثی کردن توطئه دشمنان است و تمام کسانی که در سنگر آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند به عنوان افسران و سربازان مقابله با جنگ نرم جبهه استکبار به شمار می‌آیند.


آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مغتنمی است تا نیروی انتظامی مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به معلمان متعهد، دلسوز و فرهنگیان بصیر و سخت‌کوش که با همت و تلاش مضاعف خویش در راستای تربیت آینده‌سازان این مرزو بوم گام برمی‌دارند، اعلام دارد.


همچنین از دانش‌آموزان عزیز انتظار است که قدر این دوران پر برکت را بدانند و با توکل به خداوند، تلاش و جدیت در فراگیری علم و دانش، راه به سوی آینده‌ای درخشان بگشایند.


نیروی انتظامی اعلام می‌کند با استعانت از خداوند متعال، هم چون همیشه در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در این راستا به دانش‌آموزان توصیه‌هایی دارد:


ـ اگر در راه مدرسه دچار مشکل شدید، بلافاصله مسئله را با والدین خود یا اولیای مدرسه در میان بگذارید.


ـ نشانی و شماره تلفن منزل خود را همیشه به همراه داشته باشید.


ـ محیط مدرسه را بدون هماهنگی مسئول مدرسه ترک نکرده و پس از تعطیل شدن مدرسه مستقیما به منزل مراجعه کنید.


ـ به افراد غریبه اعتماد نکرده و از همراهی آنان یا از سوار شدن به خودروی آنها خوددراری کنید.


-از معاشرت با افرادی که نمی‌شناسید و یا اختلاف سن آنها با شما زیاد است، بپرهیزید.


- برای تردد خود از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.


-به دعوت و یا تقاضای نامعقول دیگران به طور صریح پاسخ منفی داده و در مواجه با افرادی که خود را مامور معرفی می‌کنند از آنها بخواهید کارت یا مدارک شناسایی معتبر ارائه دهند.


همچنین اولیای گرامی توجه کنند:


- هیچ گاه فرزندان خود را به گمان اینکه مرتب در مدرسه حاضر می‌شوند به حال خود رها نکنند؛ با توجه خاص، مراقبت منطقی و هوشمندانه خود، حامی و یاور فرزند دانش آموز خود باشند.


امید است با توکل به خداوند منان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و اجرای صحیح سیاست‌ها و راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه آموزش و پرورش با همفکری، همدلی، همراهی فرهنگیان گرانقدر و دانش آموزان تلاشگر، صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نهادهای فرهنگی در سالی که به نام دولت، ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، موجبات سرافرازی و شکوه ایران اسلامی بیش از پیش فراهم گردد. انشاء الله»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته