دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

2 خواسته مدیر تماشاخانه ایرانشهر از مدیران فرهنگی

مدیر تماشاخانه ایرانشهر دو خواسته خود از مدیران فرهنگی را مطرح کرد.
کد خبر : 401135
BS0K4755.jpg

مجید رجبی‌معمار در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا با اشاره به این که خوشبختانه تماشاخانه ایرانشهر به خاطر محیط فرهنگی اطراف خود و همجواری با خانه هنرمندان با مشکلاتی که مجموعه تئاتر شهر با آن روبه‌رو است مواجه نیست گفت: به عنوان یک مدیر فرهنگی، واقعاً برای مجموعه تئاتر شهر خیلی نگرانم. درخواستمان از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران این است که هر چه زودتر فکری به حال تئاتر شهر که نیم قرن محور تئاتر ایران بوده است بکنند.متأسفانه محیط پیرامونی تئاتر شهر وضعیت بسیار نابهنجاری پیدا کرده که باید شهرداری، نیروی انتظامی و مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فکری برای آنجا بکنند. حیف است که تئاتر شهر این‌طور باشد.


وی اظهار کرد: همچنین از مسئولان شهرداری تهران هم می‌خواهیم که از تکمیل پردیس تئاتر صبا واقع در خیابان شریعتی، تقاطع خیابان ملک نیز غافل نشوند. حدود 90 درصد از احداث این مجموعه ارزشمند به پایان رسیده و 10 درصد باقیمانده نیز بیشتر مربوط به تجهیزات نور و صدا است و با تأمین آنها مانعی برای افتتاح نخواهد بود.


مدیر تماشاخانه ایرانشهر عنوان کرد:پردیس تئاتر صبا چهار سالن فوق‌العاده تخصصی و حرفه‌ای دارد. یک بلک‌باکس متحرک دارد که در ایران و شاید در خاورمیانه بی‌نظیر است. از مسئولان شهرداری که در 10 سال گذشته گام‌های بزرگی برای گسترش فضاهای فرهنگی برداشته‌اند، خواهش می‌کنیم این کار ارزشمند را هم تکمیل کنند تا مجموعه ملک هم هر چه زودتر در اختیار اهالی تئاتر قرار بگیرد.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته