دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1394 - 09:56
رئیس پلیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد

افزایش ۱۵ درصدی ترافیک کلان‌شهرها در اول مهر/ ترافیک واقعی بازگشایی مدارس از شنبه‌ و یکشنبه

رئیس پلیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش 15 درصدی ترافیک در کلان‌شهرها و شهر تهران گفت :‌ با توجه به موج بازگشت در روزهای پنجشنبه، جمعه و حتی شنبه، ترافیک واقعی ناشی از بازگشایی مدارس را در روز شنبه و یکشنبه تجربه خواهیم کرد.
کد خبر : 40103

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره بازگشایی مدارس و افزایش ترافیک در معابر شهری اظهار کرد: دوربین‌های ترافیکی و گزارش‌های دریافتی، حاکی از افزایش 15 درصدی ترافیک در کلان‌شهرها و شهر تهران است اما ترافیک صبح امروز در کلان‌شهرها، ترافیک مورد انتظار ما در نخستین روز از بازگشایی مدارس نبود.


رئیس پلیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه به نظر می‌رسد با توجه به تعطیلات پیش‌‌رو، هنوز عده‌ای از محصلان و خانواده آنها سفرهای تابستانی خود را به پایان نرسانده، افزود: این افراد هنوز به محل زندگی خود بازنگشته‌اند از این رو ترافیک امروز در کلان‌شهرها، ترافیک واقعی همزمان با بازگشایی مدارس نبود.


سرهنگ رحمانی ادامه داد: تحلیل‌های انجام شده از سوی ما نشان می‌دهد با توجه به اوج گرفتن موج بازگشت در روزهای پنجشنبه، جمعه و حتی شنبه، ترافیک واقعی ناشی از بازگشایی مدارس را در روز شنبه و یک‌شنبه هفته آتی، شاهد خواهیم بود.


وی تصریح کرد: طرح بازگشایی مدارس از 28 شهریور ماه آغاز و تا 15 مهر در درون شهرها و هم جاده‌ها ادامه دارد.


رئیس پلیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه وضعیت جوی و ترافیکی در بیشتر محورهای مواصلاتی، مطلوب است، عنوان کرد: از مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند تقاضا داریم با مدیریت زمان، سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و به زمان بازگشت خود با توجه به توزیع سفر در ساعات مختلف روز توجه داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته