دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

شهرداری تهران با تعیین محدوده جدید طرح ترافیک تنها به دنبال درآمدزایی است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری تهران با تعیین محدوده جدید طرح ترافیک تنها به دنبال درآمدزایی است و این اقدام دستاورد دیگری به دنبال نخواهد داشت.
کد خبر : 401018
201803101947359998.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از خانه ملت، مجید کیانپور با اشاره به اجرای طرح جدید ترافیک در تهران توسط شهرداری، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، محدوده زوج و فرد از اوایل هفته جاری به محدوده دوم ترافیک تبدیل شده است.


وی ادامه داد: به نظر من اجرای طرح جدید شهرداری تهران در مورد تعیین محدوده جدید طرح ترافیک اقدامی غیرکارشناسی است و قطعاً تبعات بسیاری را در حوزه ترافیکی پایتخت به دنبال خواهد داشت.


عضو کمیسیون عمران‌ مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در پی تعیین و اجرای محدوده جدید طرح ترافیک، در چند روز اخیر در محدوده شمال تهران به‌ویژه اتوبان همت و حریم محدوده دوم، ترافیک‌ سنگینی شکل گرفته و عملاً مردم با مشکلات بسیاری برای تردد روبرو شده‌اند‌ به نظر می‌رسد که اجرای طرح جدید ترافیکی بیشتر از آنکه به مدیریت و ساماندهی حمل و نقل شهری کمک کند، موجب ایجاد گره و بی‌نظمی‌های ترافیکی شده است.


این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: شهرداری با تعیین محدوده جدید طرح ترافیک تنها به دنبال درآمدزایی است و این اقدام دستاورد دیگری به دنبال نخواهد داشت.


عضو کمیسیون عمران مجلس، بر لزوم ورود شورای عالی ترافیک کشور به پرونده طرح جدید ترافیک تهران تأکید کرد و گفت: وزیر کشور باید دستور بررسی این موضوع را بدهد، زیرا اجرای این طرح زندگی پایتخت‌نشینان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.


انتهای پیام/۴۰۷۱/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته