دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درخشان «فعلا» ماندگار شد

جلسه سرمربی تیم پرسپولیس با قائم مقام این باشگاه برگزار شد.
کد خبر : 4010

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، حمید درخشان که ظهر امروز با عصبانیت وارد باشگاه پرسپولیس شده بود تا محمدحسین نژاد فلاح را ملاقات کند بعد از پایان جلسه‌اش با وی، این نشست را مثبت ارزیابی کرد.


درخشان با اعلام اینکه وی به همراه کادر فنی باشگاه همچنان به کار خود در پرسپولیس ادامه خواهد داد در جمع خبرنگاران گفت:‌ جلسه بسیار خوبی را با نژاد فلاح برگزار کردیم و صحبت‌های مثبتی بیان شد.


وی ادامه داد:‌ در این نشست نژاد فلاح تاکید کرد در حال حاضر اتفاق خاصی قرار نیست در کادر فنی رخ دهد بنابراین ما با قدرت به کار خودمان برای حضور در دیدار با صبا قم ادامه می‌دهیم.


درخشان درباره بحث حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس نیز عنوان کرد: درباره این موضوع هیچ نظری ندارم زیرا از سیاست‌های باشگاه خبر ندارم.


وی اضافه کرد:‌ همانطور که گفتم تنها به مسائل جاری پرسپولیس و دیدار بعدی این تیم مقابل صبا فکر می‌کنم نه حواشی که برخی رسانه‌ها در این چند روز به آن پرداختند.


اظهارات سرمربی پرسپولیس در حالی مطرح شد که نمی‌توان با قاطعیت کامل از ابقای وی تا پایان فصل در این تیم سخن به میان آورد اما در حال حاضر نژاد فلاح سیاست میانه‌داری را در پیش گرفته و باید دید این سیاست تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته