دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1398 - 16:40
یک مسئول گردشگری بوشهر:

گردشگری دریایی می‌تواند در ارزآوری به کشور نقش مهمی ایفا کند

مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: توسعه گردشگری دریایی می‌تواند در ارزآوری و افزایش جذب گردشگر به کشور نقش مهمی ایفا کند.
کد خبر : 400883
IMG_20190624_203110_2-300x225.jpg

حامد آبزن در گفتگو با خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: توسعه گردشگری دریایی می‌تواند در ارزآوری و افزایش جذب گردشگر به کشور نقش مهمی ایفا کند.


وی افزود: متأسفانه تاکنون این حوزه مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته شده است اما در استان بوشهر به دلیل پتانسیل بالای این گردشگری دریایی تلاش کرده‌ایم به این موضوع بپردازیم.


مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر خاطر‌نشان کرد: به همین منظور  برای توسعه حوزه گردشگری کشتی «گرند‌فری» برای توسعه گردشگری در ساحل بوشهر پهلو گرفته است. صاحب این کشتی یک ایرانی بوده و امیدوار است که بتواند نقشی در توسعه گردشگری دریایی در ایران داشته باشد.


وی افزود: پیش از این کشتی گرندفری بین کیش و امارات و قطر فعالیت می‌کرد و قرار است از این به بعد در روابط تجاری بوشهر و قطر حرکت کند.


مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با تأکید بر اینکه در حال حاضر بیشتر فعالیت این کشتی تجاری است و از قسمت مسافربری آن استفاده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این کشتی 145 متر طول و 26.5 متر عرض دارد.


آبزن خاطرنشان کرد: کشتی گرندفری گنجایش 870 نفر را در سفرهای کوتاه و 450 نفر را در مسیر طولانی دارد و می‌تواند 50 کفی و 200 خودرو را در خود جای‌دهد.


وی اظهار کرد: این کشتی زیبا در سال 1983 در فرانسه ساخته و در دو سال گذشته در یونان مرمت و بازسازی‌ شده و مجهز به دو آشپزخانه و سالن ورزشی و اتاق بازی کودکان است.


انتهای پیام/4087/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: گردشگری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته