دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1399 - 00:13
ناصری در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

اختتامیه 2 دوره جشنواره شهید غنی‌پور در یک مراسم برگزار خواهد شد/ اعلام برگزیدگان هر دوره به تفکیک

دبیر نوزدهمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور گفت: در اسفندماه امسال، اختتامیه دو دوره نوزدهم و بیستم را به تفکیک برگزیدگان در یک مراسم برگزار خواهیم کرد.
کد خبر : 400847
1397121409042372816815794.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود مراسم پایانی نوزدهمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور در روز ۱۲ اسفندماه سال 1399 در مسجد جوادالائمه (ع) برگزار شود. اما با شیوع ویروس کرونا در ایران اوایل اسفندماه سال گذشته محمد ناصری؛ دبیر نوزدهمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور از به تعویق افتادن مراسم پایانی این جشنواره خبر داد و بنا شد در سال 1399 و بهبود شرایط بهداشتی برگزار شود.


ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره آخرین تصمیم‌ها برای برگزاری اختتامیه دوره نوزدهم جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور گفت: اسفندماه که تصمیم بر تعویق و برگزاری اختتامیه در سال 1399 گرفته شد تصور این بود که مسئله کرونا به‌زودی  تمام می‌شود. شرایط خیلی نامعلوم بود منتهی الان که یک مقدار معلوم‌تر شده و این‌جوری که از اخبار و اطلاعات برمی‌آید، احتمالاً این داستان ادامه دارد، به همین جهت ما کار دوره جدید را شروع کردیم.


وی در ادامه افزود: برای دوره جدید یعنی دوره بیستم داستان‌های سال 1398 را دوستان در گروه‌های داوری مشغول خواندن هستند.


دبیر جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور درباره تاریخ برگزاری اختتامیه و اعلام نتیجه دوره نوزدهم این جشنواره اظهار کرد: اگر شرایط مساعد باشد، در اسفندماه امسال، اختتامیه هر دو سال را به تفکیک برگزار می‌کنیم؛ یعنی برندگان دوره نوزدهم و بیستم جداگانه معرفی خواهد شد و برای اولین بار دو جشنواره در یک مراسم برگزار خواهد شد.


ناصری با اشاره به اینکه نامزدهای دوره نوزدهم را سال قبل اعلام کرده‌ایم؛ اما برندگان  تا زمان اختتامیه اعلام نمی‌شوند، ابراز کرد: با توجه به شرایطی که شیوع کرونا ایجاد کرده است برای این تصمیمات جلسه‌ای هم تشکیل ندادیم و به‌صورت غیرحضوری و مجازی کار را پیش بردیم.


وی خاطرنشان کرد: از یک دوره‌ای به بعد برای داوری این جشنواره مردمی از اعضای خود شورا استفاده می‌کنیم و بنابراین ترکیب داوران برای دوره بیستم تغییر نکرده است.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته