دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران:

طرح موضوعاتی مانند جنگ نظامی ساخته و پرداخته غربی‌هاست

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طرح موضوعاتی از قبیل جنگ نظامی ساخته و پرداخته غربی‌هاست و این موضوع هم برای همه اثبات شده است.
کد خبر : 400820
1396092508483658912794234.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده صبح امروز در فرودگاه شهر ایلام و در جریان سفرش به این استان که برای افتتاح یکی از پل‌های مناطق سیل زده انجام شده است، اظهار کرد: در موضوع انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا شاهد رعایت نکردن دوباره قواعد و قوانین بین‌المللی توسط رژیم تروریستی آمریکا بودیم و نیروهای نظامی کشورمان و یگان مستقر در حوزه استحفاظی مورد نظر هم وظیفه خود را به درستی انجام داد چراکه هر یگان دیگری هم در آن موقعیت قرار داشت، قطعاً هم این کار را انجام می‌داد.


وی ضمن اشاره به توانایی‌های امنیتی و دفاعی کشورمان تصریح کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا نمایان شد و سامانه سوم خرداد کاملاً بومی است، به طوری که از طراحی تا ساخت آن توسط نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته است.


فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در قضیه انهدام پهپاد جاسوسی آمریکایی‌ها، پیش از هدف قرار گرفتن این پرنده جاسوسی هشدارهای لازم به آنها داده شد اما این هشدارها از سوی آمریکایی‌ها نادیده گرفته شده و آن را رجزخوانی فرض کردند در صورتی که باید قانون را رعایت کرده و متوجه باشند کشورهای دیگر ملزم به تبعیت از آنها نیستند.


حاجی‌زاده ضمن اشاره به وضعیت اقتصادی کشور در خصوص حل مشکلات اقتصادی و معیشتی تصریح کرد: امروز بحث اقتصادی در رأس مسائل کشور قرار گرفته و جنگ اقتصادی که درگیر آن هستیم با بسیج شدن مردم و مسئولان می‌تواند اداره شود.


وی در خاتمه تأکید کرد: نه تنها آمریکایی‌ها بلکه هیچ کشور دیگری امروز جسارت تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد و طرح موضوعاتی از قبیل جنگ نظامی ساخته و پرداخته غربی‌هاست و این موضوع هم برای همه اثبات شده است.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته