دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتشار فراخوان هنرستان موسیقی دختران برای جذب مدرس حق‌التدریس

هنرستان موسیقی دختران برای تأمین نیروی متخصص آموزشی فراخوان داد.
کد خبر : 400799
فراخوان-جذب-مدرس-موسیقی-در-هنرستان-موسیقی-دختران-تهران.jpg

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، هنرستان موسیقی دختران وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد نسبت به تأمین نیروی متخصص خود (صرفاً خانم) از طریق فراخوان با طی مراحل علمی و گزینش  اقدام کند.


دارا بودن مدرک حداقل لیسانس رشته‌های موسیقی و داشتن حداقل پنج سال سابقه تدریس، دو شرط اصلی برای ثبت‌نام است. متقاضیان لازم است در ابتدا در با مراجعه به سایت هنرستان نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کرده و سپس مدارک لازم جهت حضور در مصاحبه علمی شامل آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس ۳*۴، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی، رزومه و توصیه‌نامه از اساتید را ارائه نمایند.اعلام نتایج پس از مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های علمی و حرفه‌ای انجام خواهد شد.


رشته‌های موردنیاز این هنرستان شامل: تئوری موسیقی، سلفژ، هارمونی، تاریخ موسیقی، سازهای زهی، سازهای بادی و سازهای ایرانی است.


آخرین مهلت ثبت نام تا پایان تیرماه بوده و روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ جهت ثبت نام حضوری برای این فراخوان در نظر گرفته شده است.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت هنرستان موسیقی دختران به نشانی Musicschoolg.farhang.gov.ir مراجعه کنند.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته