دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تیر آرت فِر؛ گردهمایی گالری‌ها در قلب تهران/ بازدید دانشجویی با 50 درصد تخفیف

دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی از 50 درصد تخفیف ورود به دومین رویداد هنری «تیرآرت فِر» برخوردار می‌شوند.
کد خبر : 400764
BS0K1324.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه هنرهای تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، دومین رویداد هنری«تیر آرت فِر» عصر امروز در محل پردیس سینمایی چارسو آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه، 20 گالری آثار برگزیده خود را برای نمایش و فروش ارائه کردند.روز دوشنبه و یک روز پیش از افتتاح رسمی نیز جمعی از مجموعه‌داران داخلی و خارجی، مدیران گالری‌ها، هنرمندان و مدیران فرهنگی به عنوان مهمانان ویژه از  «تیر آرت فر» بازدید کردند.


در همین ارتباط، مدیر رویداد «تیر آرت فر» به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: اولین دوره نمایشگاه «تیر آرت فِر» سال گذشته در مجموعه آواسنتر برگزار شد و امسال در پردیس سینمایی چارسو در خدمت هنردوستان هستیم. آثار ارائه شده در تکنیک‌های مختلف نقاشی، مجسمه‌سازی، آثار حجمی و عکس هستند.این رویداد هنری کاملاً توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود. علاوه بر این برنامه، ما هفته هنر تیر را نیز برگزار می‌کنیم.


نمایشگاه تیر آرت فر


مریم مجد اظهار کرد: البته منظور ما از نامگذاری این رویداد به «تیر» صرفاً به معنای تیرماه نیست و این نمایشگاه ممکن است در سال‌های آینده در ماه‌های دیگر سال هم برگزار شود؛ وجه تسمیه آن بیشتر به تیر و ستون‌های یک سقف باز می‌گردد.


وی افزود: سال گذشته 10گالری در این رویداد شرکت داشتند.امسال با فراخوانی که داشتیم، میزبان 20 گالری هستیم که از این تعداد دو گالری از شهرهای اصفهان و شیراز هستند. پس از فراخوان عمومی، گالری‌ها پروپوزال‌های خود را ارائه دادند که در هیئت انتخاب بررسی و تعدادی از آنها برای ارائه انتخاب شدند.


نمایشگاه تیر آرت فر


مدیر رویداد هنری تیر آرت عنوان کرد: ما  از برگزاری این نمایشگاه هم اهداف اقتصادی داریم و هم فرهنگی؛ یعنی  می‌خواهیم در یک فضای هنری، گالری‌های فعال پایتخت و سراسر کشور زیر یک سقف جمع بشوند و در زمینه آخرین تجربیات خود در حوزه فعالیت‌های حرفه‌ای و اقتصاد هنر تبادل نظر کنند. ضمن اینکه می‌توانند آثار خود را در فضایی شفاف و بدون واسطه به علاقه‌مندان و مجموعه‌داران عرضه کنند.از سوی دیگر، برگزاری این دوره «تیر آرت فِر» در پردیس چارسو که در مرکز شهر قرار دارد، دسترسی مردم و علاقه‌مندان به این رویداد فرهنگی را آسان‌تر کرده است.


نمایشگاه تیر آرت فر


وی گفت: دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می‌توانند بلیت ورودی به این نمایشگاه را به صورت نیم‌بها تهیه کنند. البته مبلغ تمام بهای 15 هزارتومانی که برای ورودی این رویداد فرهنگی تعیین شده است به نسبت سطح آثار این نمایشگاه قیمت مناسبی است.


مجد در ادامه عنوان کرد: آثاری از هنرمندان شناخته‌شده نظیر محمدحسین عماد، رضا لواسانی، فرح اصولی،کوروش شیشه‌گران و زنده‌یاد وزیری‌مقدم در این نمایشگاه ارائه شده‌اند که قطعاً مورد توجه بازدیدکنندگان و خریداران قرار خواهدگرفت.


به گزارش آنا، دومین رویداد هنری «تیر آرت» از چهارم تا هفتم تیر در طبقه ششم پردیس چارسو واقع در خیابان حافظ تقاطع خیابان جمهوری برگزار می‌شود. گالری‌های اُ، اینجا، اثر، اعتماد، ای جی، ایرانشهر، دستان، راه ابریشم، شیرین، طراحان آزاد، محسن، نیان، والی، هدایت، هما، بادگیر، امروز(اصفهان)، پیرسوک(شیراز) و پروژه کیوریتوریال در آن حضور پیدا کرده‌اند.


علاقه‌مندان به هنر می‌توانند در روزهای چهارم تا ششم تیر از ساعت 15 تا 21 و در روز جمعه هفتم تیر از ساعت 15 تا 20   از این نمایشگاه بازدید کنند.


انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته