دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 19:58
نصری عنوان کرد:

اعلام آمادگی برای تحقق اولویت‌‎های پژوهشی قوه قضائیه در شاهین‌شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: این دانشگاه آمادگی لازم را برای تحقق اولویت‌‎های پژوهشی قوه قضائیه در شاهین‌شهر و میمه و استان اصفهان را دارد.
کد خبر : 400745
dbdada1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر، مسعود نصری عصر امروز در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: تبیین اندیشه، گفتار و سیره علمی شهید بهشتی ضرورت امروز جامعه است.


وی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی به‌عنوان یکی از اندیشمندان جهان اسلام اقدامات خطیری در حوزه عمل و اندیشه انجام داد؛ به‌طوری‌که برخی از اندیشه‌های این شهید بزرگوار در آزادی‌های مدنی جامعه و قانون اساسی تبلوریافته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر افزود: شهید بهشتی خدمات بسیار زیادی در راستای اعتلای قوه قضائیه انجام داد و می‌توان وجود وی را ضرورتی برای جامعه قلمداد کرد.


نصری بر ‌ضرورت ارتباط دوجانبه دانشگاه و قوه قضائیه برای برطرف کردن معضلات اجتماعی تأکید کرد.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با دارا بودن بیش از 40 رشته تحصیلی  بستر مناسبی برای برطرف کردن نیازهای علمی، مطالعاتی و تحقیقاتی فراهم کرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: با دایر بودن رشته‌های مطالعات فرهنگی و رسانه و برنامه‌ریزی امور فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی بستر مناسبی برای برطرف کردن نیازهای علمی، مطالعاتی و تحقیقاتی دادگستری شاهین‌شهر فراهم آمده است.


نصری افزود: دانشگاه آزاد واحد شاهین‌شهر آمادگی لازم را برای تحقق اولویت‌‎های پژوهشی قوه قضائیه در شاهین‌شهر و میمه و استان اصفهان را دارد.


این چهره دانشگاهی باتشریح نیاز به انجام پژوهش‌های مدون در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی، بر شناسایی فرصت‌ها و آسیب‌های شبکه‌های مجازی تأکید کرد و گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مطالعات فرهنگی و رسانه امکان تحقیق و پژوهش در موضوعاتی از قبیل آسیب‌شناسی امنیتی، کارکرد رسانه در افشای جرم و نیز تحلیل و فرا تحلیل اعتبارسنجی رسانه‌ای در کشور و مواردی ازاین‌دست را دارا هستند.


نصری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر آمادگی توسعه همکاری‌های دوجانبه را برای تأمین نیازهای حوزه قضائی شهرستان در قالب انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری اعلام می‌دارد.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته