دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 18:01
معاون آفرینش و اجرای منطقه 4 تهران:‌

مدرسه صنایع دستی در تهران آغاز به کار کرد

معاون آفرینش و اجرای منطقه 4 تهران با بیان اینکه مدرسه صنایع دستی در تهران آغاز به کار کرد، گفت:‌ خانه سفال در فرهنگسرای اشراق راه‌اندازی شد.
کد خبر : 400687

امیر نعمتی در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث فرهنگی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در فرهنگسرای اشراق اظهار کرد: با توجه به بحث شعار سال و رونق تولید و حمایت از کالای داخلی، سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، نمایشگاه صنایع دستی را با همکاری فرهنگسرای اشراق به مدت پنج روز در این فرهنگسرا برپا کرده است .


وی افزود: در کنار این نمایشگاه دو اتفاق دیگری از جمله افتتاح خانه سفال و آغاز به کار مدرسه صنایع دستی صورت گرفت.


معاون آفرینش و اجرای منطقه 4 تهران اظهار کرد:‌ خانه سفال به صورت تخصصی در فرهنگسرای اشراق راه‌اندازی شد که از مقدمات آموزشی تا پیشرفته انجام می‌شود و در این خانه مواردی در حوزه پژوهش، سینما و همایش برگزار خواهد شد.


نعمتی همچنین از افتتاح مدرسه صنایع دستی خبر داد و گفت: مدرسه صنایع دستی به صورت استاد شاگردی که پیش‌نیاز هر رشته‌ای در آن وجود دارد افتتاح شده و در طی دوره یک‌سال‌ونیم رشته‌های عملی و دوره‌های بسته‌بندی و سپس عرضه و آموزش بازرگانی را آموزش می‌دهد.


وی عنوان کرد:‌ پس از پایان دوره آموزش در این مدرسه، شاگردان می‌توانند کارگاه کوچک خانگی راه‌اندازی کنندکه این مدرسه از اول تیرماه جاری در فرهنگسرای اشراق افتتاح شد.


انتهای پیام/4046/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته