دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 15:32
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز:

دانشجویان از استادان نقش‌پذیری و الگوبرداری رفتاری و گفتاری دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با تأکید بر رسالت مهم و انکارناپذیر استادان در جامعه گفت: دانشجویان از استادان نقش‌پذیری و الگوبرداری رفتاری و گفتاری دارند.
کد خبر : 400659
4.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه علوم پزشکی البرز، حسین کریم در مراسم گرامیداشت مقام شامخ استاد در حضور جمعی از استادان دانشگاه علوم پزشکی البرز با قدردانی از تلاش و مجاهدت اعضای هیئت علمی این دانشگاه اظهار کرد: این مراسم با هدف گرامیداشت جایگاه و مقام استاد برگزار شد که لازم است  از حضور استادان توانمند و سختکوش دانشگاه تجلیل کنم.


وی با تأکید بر رسالت مهم و انکارناپذیر استادان در جامعه گفت: استادان مسئولیت سنگینی در جامعه دارند؛ چراکه دانشجویان  نسبت به استادان خود الگوپذیری و نقش‌پذیری دارند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی البرز با بیان اینکه استادان می‌توانند در رفتار و گفتار دانشجویان تأثیر بگذارند، افزود: دانشجویان فرزندان دانشگاه و استادان والدین آنان هستند که وظیفه سنگینی در پرورش و آینده فرزندان این آب و خاک خواهند داشت.


کریم با تأکید بر تبحر و توانمندی استادان خاطرنشان کرد: استادان در مواد آموزشی و روش‌های تدریس باید مهارت و تجربه بالایی داشته باشند.


وی با بیان نقش پررنگ استادان در تصمیم‌گیری‌های دانشگاه تصریح کرد: اعضای هیئت علمی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی دانشگاه باید در هدایت، رهبری، اجرا و تصمیم‌سازی در دانشگاه فعال باشند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته