دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 14:25

توضیح فدراسیون هندبال در مورد سهمیه جهانی ساحلی‌بازان

با توجه به اینکه تیم ملی هندبال ساحلی در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان سومی را به دست آورد از همین روی فدراسیون در تلاش است بتوانند سهمیه سوم جهانی را برگرداند.
کد خبر : 400627
N82980491-72454854.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی هندبال ساحلی در هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی هندبال ساحلی آسیا  با کسب دو پیروزی به عنوان سومی رسید. 


پس از کسب عنوان سومی ساحلی‌بازان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اعلام شد که ملی‌پوشان هندبال موفق به کسب سهمیه جهانی رقابت‌های ایتالیا شدند، خبری که البته از سوی فدراسیون هندبال تکذیب شد. 


واعظی سخنگوی فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار آنا درباره کسب سهمیه جهانی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: در دوره قبل سه تیم از قاره آسیا می‌توانستند سهمیه جهانی کسب کنند، اما امسال این سه سهمیه از قاره آسیا به دو سهمیه کاهش پیدا کرده است اما با توجه به اینکه تیم ملی هندبال ساحلی در رقابت‌های جهانی کازان روسیه یکی از بهترین تیم‌ها بود و حتی از نظر عملکرد از تیم قطر هم بالاتر بود به همین خاطر در تلاش هستیم تا با رایزنی که با فدراسیون جهانی هندبال داشتیم بتوانیم سهمیه سوم را برگردانیم.


وی تأکید کرد: با توجه به مکاتباتی که با فدراسیون جهانی داشتیم به احتمال خیلی زیاد سهمیه سوم به تیم ملی کشورمان داده می‌شود و این موضوع را تا ده روز آینده به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته