دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 13:41
در پیامی؛

دکتر ولایتی درگذشت مرحوم علی هشترودی را تسلیت گفت

رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پی درگذشت مرحوم علی هشترودی از اساتید برجسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر : 400597
_MID3451.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر علی‌اکبر ولایتی در پی درگذشت مرحوم علی هشترودی از اساتید برجسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، پیام تسلیتی صادر کرد.


در این پیام آمده است: خبر درگذشت مرحوم علی هشترودی  از اساتید برجسته و شهره به اخلاق و علم که در میان مردم شریف و بزرگوار زنجان از جایگاه والایی برخوردار بودند و عمر بابرکت خویش را در راه تعلیم و پاسداشت شعائر دینی و اسلامی به کار گرفتند، موجب تأثر و تألم شد.آن مرحوم بیش از بیست سال در راه تعلیم، آموزش و تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه تلاش کرده و شاگردان فراوانی را هم تربیت کرد که به همین مناسبت در اقدامی شایسته از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نیز همایش بزرگداشت آن مرحوم برگزار شده بود.


در قسمت پایانی پیام رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:  این جانب ضمن تسلیت به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، بازماندگان و علاقه‌مندان و شاگردان، برای آن مرحوم غفران و رحمت اللهی از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته