دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مطهری در گفتگو با آنا:

دیدن نیمه‌خالی لیوان همیشه جایز نیست

مربی تیم پدیده گفت: نباید در همه حال نیمه‌خالی لیوان را دید و بهتر است برای حوادث پیش‌بینی لازم را انجام داد.
کد خبر : 400546

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کادر فنی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو با اضافه شدن حمید مطهری کامل‌تر از قبل شد و حالا این مربی در کنار یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم و محمد فنایی تلاش خواهند کرد تا پدیده را موفق کنند.


حمید مطهری در خصوص توافقش با پدیده به خبرنگار ورزشی آنا گفت: من با توجه به حضور در کلاس حرفه‌ای مربیگری تنها در تماس تلفنی که با یحیی گل‌محمدی داشتم پیشنهاد حضور در تیم پدیده را پذیرفتم. سعی می‌کنم در این تیم مثمر ثمر باشم و مسئولیت‌هایی که بر عهده‌ام گذاشته می‌شود را به نحو احسن انجام دهم.


وی در خصوص نتایج این فصل پدیده با توجه به موفقیت‌های فصل گذشته گفت: بدون تردید پدیده فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، تیم پدیده شهر خودرو بود. من به‌عنوان مربی در تیم‌های پیکان و نساجی مازندران مقابل این تیم حضور داشتم. فوتبال زیبا و قابل‌احترامی از سوی تیم پدیده انجام می‌شود که متکی بر مالکیت توپ و استفاده صحیح از موقعیت‌هاست. البته هنوز از نزدیک تمرینات این تیم را ندیده‌ام اما می‌دانم اهداف مشخصی برای فصل آینده در نظر گرفته‌شده است.


مربی تیم پدیده شهر خودرو تصریح کرد: من معتقدم نباید این باور را ایجاد کرد که پدیده به خاطر موفقیتی که فصل گذشته داشته، این فصل نمی‌تواند نتایج درخشانی بگیرد. دیدن نیمه‌خالی لیوان همیشه جایز نیست. با توجه به تجربیاتی که مدیران باشگاه پدیده دارند و هنر مربیگری یحیی گل‌محمدی می‌توان پیش‌بینی لازم برای حوادث و اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد، داشت تا بتوانیم دوباره برنده باشیم.


وی در خصوص کلاس مربیگری که حضور دارد، گفت: کلاس‌های حرفه‌ای مربیگری برای ارتقای دانش مربیان ایران از مدرس ما آقای ریچارد بیت انگلیسی بود که متأسفانه فوت شد و پس از دو سال دوباره این کلاس‌ها با حضور وینسته سوپرا مانیوم  و مرتضی محصص برگزار می‌شود. این مدرس فیفا کمک می‌کند که بحث و تبادل‌نظر خوبی میان مربیان ایجاد شود تا ارزیابی درستی صورت پذیرد.


مطهری افزود: بالاترین مدرک مربیگری آسیا در پایان این دوره به ما داده می‌شود و فکر می‌کنم 50 نفر از مربیان ایران که چکیده برترین مربیان کشور هستند، می‌توانند با این مدرک حرفه‌ای، دانش مربیگری‌شان را در عالی‌ترین سطح قرار دهند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته