دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

6 ستاره‌ای که بارسلونا را ترک می‌کنند+عکس

فصل نقل و انتقالات در فوتبال اروپا آغاز شده و تیم بارسلونا در آستانه از دست دادن 6 مهره خود قرار گرفته است.
کد خبر : 400478
8989.png

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا تیم فوتبال بارسلونا فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا با خرید فرنکی دی‌یونگ، هافبک 22 ساله آژاکس آغاز کرد اما به نظر می‌رسد برخی از بازیکنان فصل گذشته آبی‌و‌اناری‌پوشان در فصل پیش رو، در این تیم حضور نداشته باشند.


کم اهمیت‌ترین بازیکنی که به نظر می‌رسد باید در فصل جدید بارسلونا را ترک کند؛ آندره گومزی است که در ابتدای فصل گذشته، به‌صورت قرضی راهی اورتون شد؛ این هافبک در 27 مسابقه‌ای که با پیراهن تافی‌های لیورپول به میدان رفته، تنها یک گل به ثمر رسانده و عملکرد قابل قبولی در این تیم نیز نداشته است؛ گومز با اتمام مدت قرارداد خود روزنه‌ای برای بازگشت به نیوکمپ پیدا نخواهد کرد.


ساموئل اومتیتی دیگر ستاره بارسلونا است که در زمان مصدومیت‌اش، کلمنت لانگله به خوبی جای او را پر کرد و بدل به زوج جرارد پیکه در خط دفاعی بارسا شد؛ اومتیتی از شرایط خود در این تیم چندان راضی به نظر نمی‌رسد و متوجه ترجیح والورده به حضور لانگله شده است.


مالکوم وینگر برزیلی سابق بوردو که در ابتدای فصل تا آستانه پیوستن به باشگاه رم ایتالیا پیش رفت اما به یک‌باره مسئولان بارسلونا نظر او را برگرداندنو و به بارسا فرا خوانده شد؛ در فصل گذشته انتظارات را در این تیم بر آورده نکرد و اصلاً بعید نیست که قبل از پایان قراداد خود، بارسلونا را ترک کند.


یاسپر سیلسن که در سال 2016 از آژاکس راهی بارسلونا شد؛ هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی درون دروازه این تیم برای خود دست و پا کند و با حضور ترشتگن بعید است که تا چند فصل آینده نیز فرصتی برای او مهیا شود؛ بدین ترتیب این دروازه‌بان هلندی ترجیح می‌دهد تا راهی تیمی شود که بتواند به‌عنوان گلر اول درون دروازه قرار گیرد؛ ضمن این که او در آستانه یورو 2020، نمی‌خواهد جایگاه خود را در تیم ملی هلند از دست بدهد.


راکیتیچ ستاره کروات بارسا که در فصل گذشته افت محسوسی داشته؛ یکی دیگر از ستاره‌های کاتالان‌هاست که ممکن است این تیم را ترک کند؛ راکیتیچ علاوه بر افت، حواشی دیگری در فصل گذشته داشت؛ از جمله این که بعد از حذف در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، در یک جشن شرکت کرد و موجبات عصبانیت هواداران بارسا را فراهم کرد.  


و اما مهم‌ترین مهره بارسا که در شرف جدایی از این تیم قرار دارد؛ فیلیپه کوتینیو است؛ او این روزها همراه برزیل در کوپا آمه‌ریکا حضور دارد و بعد از اتمام این مسابقات تکلیف‌اش روشن خواهد شد؛ بازیکنی که بعد از 5 فصل درخشان در تیم لیورپول به بارسلونا پیوست اما هیچ‌گاه تبدیل به یک بازیکن قابل اتکا در میانه میدان این تیم نشد و این روزها با قوت گرفتن شایعه بازگشت نیمار به بارسلونا، جا را برای خود تنگ‌تر از قبل می‌بیند. 



انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته