دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 21:22

حمدان: مخالفت بحرینی‌ها کنفرانس منامه را به یک کارگاه تبدیل کرد

عضو دفتر سیاسی حماس گفت: بحرینی‌ها مخالف کنفرانس منامه هستند و این مخالفت‌ها بود که این کنفرانس را به یک کارگاه تبدیل کرد.
کد خبر : 400475

به گزارش خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین الملل خبرگزاری آنا، دومین همایش جبهه جهانی شباب‌المقاومه امشب با حضور جوانانی از 40 کشور جهان در مرکز همایش های غدیر شهر قم برگزار شد.


در بخشی از این همایش عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: معامله قرن به محلی برای کسب منافع تبدیل شده است، ولی ملت فلسطین و امت اسلامی از شرق تا غرب، از بیروت تا منامه و دمشق و ... این معامله را رد می کنند.


اسامه حمدان افزود: امت اسلامی و ملت بحرین هیچ ارزشی برای کنفرانس بحرین قائل نیستند و ما به فرموده آیات قرآن در مقابل این بلایا ایستادگی می کنیم و به اذن الهی نصرت با ما خواهد بود.


وی تصریح کرد: امت ما از مقاومت حمایت می کند و از آن با وجود همه ناملایمات دست نمی کشد. اگر کسی بخواهد به ما تعدی کند، با قدرت سلاح پاسخ خواهیم داد. ما در آستانه آزادی فلسطین قرار داریم و به خدا ایمان داریم که او برای ما کافیست.


عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد: ملت فلسطین هر زمان آماده سرنگون کردن معامله قرن است. بحرینی ها نیز مخالف کنفرانس بحرین هستند و این مخالفت ها بود که کنفرانس منامه به یک کارگاه تبدیل شود.


در ادامه یکی از رهبران فلسطینی گفت: فلسطین برای ماست، از بحر تا نهر و ما هرگز ذلت نمی پذیریم. معامله قرن و کارگاه بحرین توهم غربی هاست که با دلارهایشان می خواهند به فلسطین ضربه بزنند. حضور جوانان پرشور مقاومت در نشست قم، دلارهای صهیونیستی، غربی و عربی را برای حمایت از این توطئه به آتش کشیده است.


وی افزود: معامله قرن با این حضور پرشور به زیر پای جوانان مقاومت گذاشته شد و پاسخی کوبنده دریافت کرد.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته