دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 16:50
جانشین مرکز حفاظت‌ اطلاعات قوه قضائیه:

آرای صادره توسط قاضی‌ها باید متقن و مستدل باشد

جانشین مرکز حفاظت‌ اطلاعات قوه قضائیه گفت: آرای صادره توسط قاضی‌ها باید متقن، مستدل و مدلل باشد و آرامش جامعه با وجود قضات عادل و توانمند محقق می‌شود.
کد خبر : 400423
ImageHandler.ashx.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دادگستری کل استان زنجان، حجت‌الاسلام علی عبداللهی در همایش تجلیل از قضات و کارکنان نمونه دستگاه قضائی در زنجان و معارفه رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان زنجان اظهار کرد: ایمان و معنویت، عدالت و قسط، علم و معرفت، ایجاد ارتباط صمیمانه در جامعه، ایجاد محیط‌های فرهنگی و اخلاقی و اقتدار از مهم‌ترین معیارهای پیامبر برای راه‌اندازی و شکل‌گیری حکومت اسلامی بود.


وی با بیان اینکه زنجان به‌عنوان شهر شعور و شعور حسینی مطرح است، گفت: زنجان از دیرباز به‌عنوان شهر مؤمن و فرهنگی شناخته‌ شده و در تمام مقتضیات زمانی از جمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جانفشانی و ایثار کرده است.


جانشین مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه استان زنجان پشتوانه غنی و ارزشمند در حوزه فرهنگ دینی و ارادت به اهل بیت(ع) دارد، تأکید کرد: استان زنجان نقش برجسته‌ای در ولایتمداری و تأسی به مکتب الهی از خود نشان داده و شهر حسینی و مکتب حضرت زینب(س) است.


وی با بیان اینکه امروز دستگاه قضا به‌عنوان شاخص‌ترین اعتبار نظام اسلامی بوده است، افزود: ایجاد اعتماد، آرامش و تحول در دستگاه قضائی با معیار تکریم ارباب رجوع در هر شأنی مورد تأکید است.


جانشین مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه روند موجود در قوه قضائیه را روند تحول‌گرایانه و در راستای بهره‌مندی از توان و اندیشه نخبگان عنوان کرد و گفت: تحول مورد نظر رئیس قوه قضائیه، کمک‌گرفتن از تمام صاحبان فکر و اندیشه و نخبگان است.


عبداللهی با بیان اینکه آرای صادره توسط قاضی‌ها باید متقن، مستدل و مدلل باشد، افزود: وجود اقیانوس آرامش در کشور به‌دست قاضی است و آرامش جامعه با وجود قضات عادل و توانمند محقق می‌شود.


وی با تأکید بر اینکه باید از انجام کارهایی که لزومی در انجام آنها نیست، پرهیز شود، ادامه داد: حفاظت اطلاعات به دنبال چرایی انجام کار نیست؛ بلکه به‌دنبال برای چه و لزوم انجام کار است.


در این مراسم بهروز عباسی به عنوان رئیس جدید حفاظت اطلاعات دادگستری استان زنجان معرفی شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته