دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت حل مسائل مردم است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، ابراهیم چیرانی صبح امروز در نشست شورای اطلاعرسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خود را وظیفهمند و مسئلهمحور میداند و باید با پویایی در حوزههای علمی، پژوهشی و ... بر اساس امکانات موجود، استعدادهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کند و بهعنوان دانشگاهی از مردم برای مردم در خدمت حل مسائل آنان باشد.
وی ادامه داد: باید شعارهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس واقعیتهای موجود جامعه در زمینه کمک به پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تأکید بر توجه ویژه دانشگاهیان به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: دانشگاه رسمیترین متولی علم در دوره جوانی است، از این رو دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به همه بخشهای ارزشمند این بیانیه، خود را مکلف به توجه ویژه به علم و فرهنگ در تأکیدات معظمله میداند.
چیرانی در جمع مدیران روابط عمومی واحدهای و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بیان کرد: روابط عمومیها بر تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بهویژه در حوزه علم و فرهنگ با بهرهگیری از ابزارهای قدرتمند این حوزه که مورد پسند و خاستگاه مدیران عالی دانشگاه آزاد اسلامی است، اهتمام ویژه داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه دانشگاه در حوزه علم و فرهنگ جایگاه ویژهای دارد، گفت: باید با ارتقای کیفیت آموزش، توانمندسازی در حوزه پژوهش و نگاه ویژه به مباحث فرهنگی، دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان اظهار کرد: به فضل الهی اکنون ارزشهای حاکم در دانشگاه آزاد اسلامی با در نظرگرفتن رفتارهای درست و آموزش صحیح در مسیر انقلاب اسلامی در حال حرکت است.
چیرانی مسئولان روابط عمومی را بازوان پرتوان مدیران دانشگاه دانست و گفت: میتوان با رعایت قوانین و استانداردهای آموزش عالی در جذب دانشجوی متعهد و متخصص آیندهدار، درست عمل کرد و با معرفی قابلیتها و ظرفیتهای دانشگاه آزاد اسلامی بهعنوان دانشگاهی مردمی در این زمینه موفق عمل کرد.
مدیر روابط عمومی و شورای اطلاعرسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این نشست با تشریح قابلیتهای گسترده حوزه روابط عمومی گفت: نقش روابط عمومیها با توجه به گستردگی منابع اطلاعرسانی در دانشگاه آزاد اسلامی میتواند محوریتر از هر زمان دیگر باشد.
حامد ناصح نصیحتگو افزود: همه همکاران حوزه روابط عمومی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما همدل و همزبان، با تخصص و تجربه کافی و با تمام توان در خدمت دانشگاهی از مردم برای مردم و معرف خدمات این دانشگاه برای متقاضیان و طالبان به علم و دانش هستند.
به گزارش آنا، در این نشست با تأکید بر آغاز فصل پذیرش دانشجو برای نیمسال مهرماه سال جاری، هریک از اعضا نظر و پیشنهادهای کاربردی خود را ارائه کردند.
انتهای پیام/4117/4103/
انتهای پیام/