دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 15:06

واکنش حسین کیهانی به محرومیت 4 ساله‌اش

حسین کیهانی پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگش و محرومیت چهارساله که برای او در نظر گرفتند در صفحه اجتماعی‌اش به این موضوع واکنش نشان داد.
کد خبر : 400379

به گزارش خبرنگار حوزه دوومیدانی گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تست دوپینگ حسین کیهانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا مثبت اعلام شد. کیهانی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه EPO به مدت چهار سال از میدان‌ها محروم شد.


کیهانی پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگش در صفحه شخصی‌اش به این موضوع واکنش نشان داد.


به‌نام خدایی که در این نزدیکی است. ماندم از کجا شروع کنم و به چه شکل برای مردم عزیزم توضیح و توجیه بنویسم. درد و دل‌ها بسیار دارم از سال ۱۳۸۵ که ورزش دوومیدانی را آغاز کرده‌ام تا به امروز تمام افتخارات و مدال‌هایی که به عشق کشورم و مردمم کسب کرده‌ام سالم و بدون هیچ مشکل و با خون‌دل‌ها و مشقت فراوان بوده، عده‌ای بی‌انصاف در فضای مجازی و واقعی به هر شکلی که دل‌شان خواست با احساسات من و آبروی من بازی کردند و باب میل‌شان قضاوت کردند. درصورتی‌که هیچ‌یک از افتخارات من مشکل‌دار نبوده. بگذریم...


من حسین کیهانی کاملاً دین خودمو به ورزش کشورم ادا کردم در طول این ۱۳ سال. قسم خوردم و قسم می‌خورم من این ماده ممنوعه را استفاده نکردم فقط بدن و کلیه من بیش‌ازاندازه این ماده را تولید می‌کند، هرکس باور نداره حرفمو به شرفم قسم هرلحظه و هرجایی که بخواهم من آماده هستم برای آزمایش. اما متأسفانه هیچ‌کس کمکم نکرد تا ثابت کنم. در کشور ما حتی وکیل ورزشی نداشتیم. مطمئن هستم خدا حقمو خواهد گرفت فدای محبت و تعصب تمام دوستان عزیزم. کاش قلب و زبان آدما یکی بود.



انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته